۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶

پیام کوتاه بود/ رسانه‌های عبری: جنگ را باختیم!

پیام کوتاه بود/ رسانه‌های عبری: جنگ را باختیم!

منابع عبری در گزارش هایی به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه اذعان کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رام بن باراک نماینده کنست به رادیو رژیم صهیونیستی گفت که جنگ ما در غزه بدون هدف است و روشن است که ما جنگ را باخته ایم.

وی افزود: دوباره به جنگ در همان مناطق قبلی بازگشته‌ایم و نظامیان بیشتری را از دست می‌دهیم و اقتصاد ما هم در حال فروپاشی است.

این نماینده کنست رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: در عرصه بین الملل هم ما بازنده هستیم. روابط ما با آمریکا آسیب دیده و هیچ موفقیتی را کسب نکرده‌ایم.

در همین حال نیز روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت که آمریکایی‌ها کاملاً مطمئن شده‌اند که حماس نابود نخواهد شد و بعد از جنگ هم حماس به شکلی و نحوی خواهد ماند.

وی گفت که به همین علت هدف آمریکا هم اکنون تضعیفف حماس است که نتواند حمله دیگری مانند ۷ اکتبر را انجام دهد.

در همین حال نیز شبکه تلویزیونی عبری زبان ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از هایمن رئیس سابق اطلاعات نظامی این رژیم اعلام کرد که اهداف جنگ دور از دسترس است و پیروزی مطلق قابل تحقق نیست.

در این راستا دان حالوتس رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را متهم به رساندن این رژیم به «این وضعیت بسیار بد» کرد و از او خواست که استعفا دهد.

همچنین آلون داویدی شهردار شهر اشغالی اسدوروت نیز خواستار انحلال دولت پس از شکست و ناکامی در جنگ شد و آن را به ایجاد نومیدی در جامعه اسرائیل متهم کرد.

کد خبر 6111122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      8 3
      اسرائیل در حقیقت برای دفع یک حمله اینجا نیست اسرائیل در حال اضمحلال است و این پیام است تا زود آنها که مانده اند هر چه دارند بردارند و بروند
    • معلم IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      7 2
      نه تنها جنگ را باختید بلکه در سراسر جهان هم بی آبرو شدید و اون خوی وحشی گری وحیوان صفتتون برای تمام مردم جهان رو شد وپرده بی رحمی وجنایات چند ساله تون در حق مردم فلسطین کنار رفت
    • ایرانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      7 2
      خداوند در قران کریم فرموده است ما دشمنان اسلام را احمق قرارداده ایم و نتان یاهوی دژخیم نیز در جزو همین احمق هاست چون با عملکردش پروژه رژیم صهیونیستی را به قهقرا برد و حتی جهانیان برایشان روشن شد که صهیونیسم یعنی تروریست صهیونیست یعنی کودک کش و ویران گر ،صهیونیست یعنی اشغالگر و درنتیجه این مردک جانی
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      1 1
      اینا هی میگن جنگ را باختیم ولی هی پیشروی میکنند بیشتر میکشند بزرگتر و قویتر میشوند و بیشتر فتح میکنند.دنیا دست انداختند؟؟
    • مهدی ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      4 0
      اسرائیل خیلی وقته درمنطقه شکست خورده ونمی خوادقبول کنه البته به نفع نیروهای مقاومت است چون کسی درباتلاق دست وپابیشتربزنه بیشترفرومیره
    • فرزند وطن IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      1 0
      بن گویر چخه