۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی:

راههای مواصلاتی بوکان جزو حادثه خیزترین ها راهها در آذربایجان غربی هستند

راههای مواصلاتی بوکان جزو حادثه خیزترین ها راهها در آذربایجان غربی هستند

ارومیه – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: راههای مواصلاتی بوکان جزو حادثه‌ خیزترین راههای مواصلاتی استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس فرمانی ظهر چهارشنبه در درشصت و چهارمین جلسه شورای ترافیک بوکان که با حضور مسئولان انتظامی استان برگزار شد اظهارداشت: در این راستا نیاز است هر چه سریعتر برای حذف نقاط حادثه خیز آن اقدامات جدی انجام گیرد.

وی با اشاره به مشکلات راه‌ های مواصلاتی این شهرستان گفت : در نیمه نخست امسال  شاهد ۱۵۰ تصادف جرحی در محورهای اصلی این شهرستان بودیم که متاسفانه در این مدت ۱۰ نفر از همشهریان بوکانی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ فرمانی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و ادارات سطح شهر باید در فرهنگ‌ سازی ترافیکی پای کار باشند که این مهم در شهرستان بوکان ضعیف است عنوان کرد: بدون مشارکت دستگاه های اجرایی رفع مشکلات ترافیکی غیرممکن است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی نیز در این نشست شهرستان بوکان را مهمترین جاده ترانزیتی غرب کشور دانست و گفت:هم اکنون ۱۳ استان از راههای مواصلاتی شهرستان بوکان تردد می‌کنند که این مهم، اهمیت این شهر را بسیار افزایش داده است.

سرهنگ علی سعیدی نبود تابلوهای مسیریاب، پارکینگ و شهرک ترافیک برای دانش‌آموزان در سطح معابر شهرستان مشکل ساز برشمرد و از صدور مجوز آزمون پایه دوم رانندگی و بازگشایی دفتر تعویض پلاک در این شهرستان خبر داد.

فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: وجود تصادفات متعدد درسطح شهرستان ناشی از فقر فرهنگ ترافیکی است و برای جبران آن باید از طریق رسانه ها وآموزش عمومی مقررات راهنمایی و رانندگی به خانواده ها و افراد جامعه، آموزش داده شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ دوم بختیاریان به عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان معرفی و از زحمات و تلاش های چندین ساله سرهنگ ابراهیمی قدردانی شد.

کد خبر 2412443

برچسب‌ها