۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۷:۵۳

گزارش مهر از پشت‌صحنه «شهرزاد»

«شهرزاد» با سکانس شهاب حسینی تمام شد/ خداحافظی تا فاز دوم

«شهرزاد» با سکانس شهاب حسینی تمام شد/ خداحافظی تا فاز دوم

تصویربرداری آخرین سکانس سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی با حضور گلاره عباسی و شهاب حسینی به پایان رسید و عوامل آن ضمن خداحافظی با هم آرزو کردند فاز دوم این کار ساخته شود.

خبرگزاری مهرـ گروه هنر: «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «میوه ممنوعه»؛ شاید هنوز هم وقتی آهنگ تیتراژ این سریال ها را می شنویم و یا حتی نامشان به میان می آید فضایی عاشقانه و درام برایمان تداعی شود، عاشقانه هایی که همیشه ادبیات و دیالوگ های منحصر به فرد خود را داشته است و مخاطب را با قصه زندگی شخصیت های داستان و چالش های این شخصیت ها همراه می کند.

به تازگی تصویربرداری «شهرزاد» درام عاشقانه دیگر حسن فتحی که تولید آن در آذرماه سال ۹۳ آغاز شده بود به پایان رسیده و عوامل آن پس از چند ماه کاری توانستند استراحت کنند.

شهرزادِ این سریال را ترانه علیدوستی بازی می کند و شهاب حسینی نیز نقش قباد را بر عهده دارد. سریال «شهرزاد» روایت عاشقانه خود را در بستری تاریخی تعریف می کند و در این بستر سراغ لوکیشن های متفاوتی می رود.

«شهرزاد» که قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، در روایت خود به کودتای ۲۸ مرداد می پردازد و نوعی پدرخواندگی با فضای ایرانی را در داستان خود دارد.

برای تهیه گزارش از پشت صحنه این سریال ساعتی را در منزل «بزرگ آقا» که نقش وی را علی نصیریان بر عهده دارد حضور یافتیم. قباد با بازی شهاب حسینی برادرزاده و داماد بزرگ آقا است.

پریناز ایزدیار نقش شیرین، همسر قباد را بازی می کند و گلاره عباسی نقش اکرم ندیمه شیرین را بازی می کند. در صحنه ای که در آن آخرین سکانس کار تصویربرداری شد شهاب حسینی و گلاره عباسی به ایفای نقش پرداخته اند.

پشت صحنه سریال شهرزاد

حدود ساعت ۱۹ عصر به محل لوکیشن تصویربرداری می رسم. لوکیشن همچون یک عمارت تاریخی است که در آن از اشیای قدیمی، تابلوهای نقاشی و مجسمه های تزیینی بهره گرفته شده است. شاید در ابتدا فکر کنید که گروه در این عمارت با همین شکل و شمایل مستقر شده اند اما آرش سجادی حسینی دستیار کارگردان سریال «شهرزاد» توضیح می دهد که این عمارت پیش از این یک مخروبه بوده است و همه رنگ آمیزی ها، گچ کاری ها و چیدمان های این خانه بزرگ برای سریال طراحی و اجرا شده است.

دستیار کارگردان سریال «شهرزاد» درباره این سریال و فضای آن که قرار است مخاطبان زیادی را جذب کند، بیان می کند: «شهرزاد» فضایی کاملا عاشقانه دارد که سطح رویین اثر است و در لایه های زیرین موضوعات و محورهای مختلفی وجود دارد که مخاطبان با دیدگاه ها و سلایق گوناگون با آن ارتباط برقرار می کنند. مخاطب هدف سریال هم قشر جوان و قشر امروزی است که می تواند این داستان عاشقانه را ببیند و در خلال آن با حوادث و ماجراهای دیگری هم مواجه شود.

سجادی حسینی به ویژگی های این سریال اشاره می کند و توضیح می دهد: تولید «شهرزاد» بسیار کار سخت و پرمشغله ای است و شاید ساده ترین سکانس آن از سخت ترین سکانس های دیگر سریال ها هم دشوارتر باشد. در این کار هم سکانس های خارجی که در آنها با انبوهی از هنرورانی که باید لباس های دهه ۳۰ را می پوشیدند و گریم می کردند و همچنین ماشین های آن دهه مواجه بودیم و هم سکانس های داخلی یک خانه که گاهی تا ۲۵ بازیگر اصلی جلوی دوربین می رفتند بسیار دشوار بود. حتی تصور هدایت و کنترل این همه بازیگر هم سخت است و تنها یک کار تیمی و یک مدیریت خوب می تواند از پس چنین کاری برآید. 

گلاره عباسی یکی از بازیگران امشب است که چهره اش گریم شده و برای رفتن مقابل دوربین آماده است اما قبل از آن سراغش می روم و او درباره سریال «شهرزاد» و حضورش در این پروژه توضیحاتی ارایه می کند.

پشت صحنه سریال شهرزاد

وی در ابتدا از حال و هوای سریال و دغدغه های آن می گوید و بیان می کند: «شهرزاد» قصه ای عاشقانه در بستری تاریخی است و ما داستان هایی را می بینیم که از دل این قصه آمده است و به روابط میان انسان ها، عشق و همچنین یک سیر تاریخی می پردازد.

این بازیگر، «شهرزاد» را به «مدار صفر درجه» شبیه دانست و از اینکه به طور پراکنده در اثر جدید فتحی حضور داشته است سخن گفت.

بازیگر سریال «در چشم باد» که برای اولین بار در یک پروژه با حسن فتحی همکاری می‌کند، عنوان کرد: فتحی کارگردانی جدی است و اهمیت زیادی برای کار قائل می شود و آمده است تا با «شهرزاد» کار خوبی ارایه دهد بنابراین بودن در این کار باعث خوشحالی است.

بازیگر نقش «اکرم» همچنین درباره زحماتی که برای سریال «شهرزاد» کشیده شده است، توضیح می دهد: برای نگارش و ساخت این سریال چند سال وقت صرف شده است و همه ما می دانستیم که آمده ایم تا سر یک کار خوب حاضر شویم.

بعد از صحبت های عباسی دوباره در این عمارت چرخی می زنم. روی دیوارها عکس های مختلفی از علی نصریان که در سریال صاحب این خانه است دیده می شود.

پشت صحنه سریال شهرزاد

افشین احمدی مدیر تصویربرداری سریال «شهرزاد» در قسمت بیرونی این عمارت در حال استراحت است و می توانم نکاتی را درباره تصویربرداری سریال از او جویا شوم.

وی که پیش از این هم در پروژه های دیگری با فتحی همکاری داشته است در ابتدا بیان می کند که «شهرزاد» به لحاظ تصویری غنای خوبی دارد.

احمدی درباره تصویربرداری این سریال با دو دوربین توضیح می دهد: من و آقای فتحی از بعد از «میوه ممنوعه» تمام سریال ها را با دو دوربین تصویربرداری کردیم و هر دو این دوربین ها میزانسن دارند. داشتن دو دوربین برای این نیست که کار سریع تر انجام شود بلکه تلاش ما این بود که پلان های متنوع تری داشته باشیم. به طور مثال وقتی بازیگر دیالوگی می گوید و اتفاقات با دو دوربین ثبت می شود باعث می شد که خروجی کار در نهایت یکدست تر شود.

این فیلمبردار درباره ویژگی های مورد نظرش در فرایند تصویری این کار بیان می کند:  آنچه که برای من در کارهایم اهمیت دارد به اصطلاح «مود» کار نامیده می شود، باید ببینم مود کاری من چیست و در سکانس مورد نظرم چه می خواهم بگویم، چه چیزی را می خواهم پنهان کنم و یا چه چیزی را برجسته کنم و به این ترتیب اتفاقی را که در سکانس به من تحمیل می شود نمایش می دهم.

پشت صحنه سریال شهرزاد

حالا عوامل سریال «شهرزاد» به تدریج آماده می شوند و شرایط ضبط را فراهم کنند. شهاب حسینی از اتاق گریم بیرون می آید، حدود یک ساعت گریمش طول می‌کشد که بیشتر آن به دلیل مدل مویی است که در سریال دارد. 

ساعت حدود ۲۱ شب است و دوربین ها و سایر عوامل در طبقه دوم مستقر شده اند. بعد از مدتی که گروه کار خود را آغاز کردند، به من هم اطلاع داده می شود که می توانم این تمرین ها را هم ببینم.

بازی شهاب حسینی و گلاره عباسی در راهروی خانه اتفاق می افتد. بنابراین گروه کارگردانی و پشت صحنه در اتاق دیگری بازی ها را از داخل مانیتور رصد می کنند.

این صحنه چند ثانیه ای بیشتر طول نمی کشد، قباد با بازی شهاب حسینی از اتاقی بیرون می آید اکرم را صدا می زند و با حالتی جدی و حتی کمی عصبانی با او صحبت می کند.

حسن فتحی کارگردان سریال با گوشی می تواند صدای بازیگران را بشنود. در شرح پلان این سکانس نوشته شده است: قباد از اتاق شیرین بیرون می آید اکرم را می بیند او را صدا کرده و با او حرف می زند.

پشت صحنه سریال شهرزاد

شاید در حدود ۵ الی ۶ بار همین سکانس گرفته می شود. فتحی دقت و حساسیت زیادی روی کارش دارد و با هر بار کات نکات ریزی را از جمله حرکت بدن، نگاه، تندی و کندی جملات و... را متذکر می‌شد.

در صحنه ای دیگر قباد که انگار می خواهد مساله ای پنهانی را از ندیمه همسرش شیرین سوال کند، ابتدا دور و برش را می پاید و بعد جملاتی را به اکرم بیان می کند.

قباد: هرچی از شیرین به من گفتی جلوی بزرگ آقا هم بگو.

اکرم: وای آقا قباد، منو معاف کنید از این یه قلم، بزرگ آقا بی چک و چونه می اندازتم بیرون.

قباد: پس من اینجا چی کاره ام.

اکرم: شما که تاج سرید... ولی آخه بزرگ آقا...

این صحنه را هم چند باری می گیرند البته فتحی از بیشتر برداشت ها راضی است.

سریال شهرزاد

سکانس که تمام می شود کل کار تصویربرداری سریال به پایان می رسد و گروه یکدیگر را تشویق می کنند.

شهاب حسینی در میان این تشویق ها بیان می کند: من از صمیم قلب خوشحالم که این افتخار را داشتم تا در خدمت شما و آقای فتحی باشم. زمان هایی بود که در طول پروژه می دانستم شلوغ کاری می کنم و آگاهانه بود اما چنین پروژه هایی بدون رفاقت نمی گذرد و اگر شیطنت های من کسی را ناراحت کرده است حلالیت می طلبم. امیدوارم مردم از این سریال خوششان بیاید و به آقای فتحی خسته نباشید، می گویم.

گلاره عباسی هم با تشکر از همه عواملی که در این کار دور هم جمع شده بودند در جملات کوتاهی بیان کرد: من از همه ممنون هستم و دلم برایتان تنگ می شود.

در پایان تصویربرداری آخرین سکانس سریال، شهاب حسینی و گلاره عباسی با عوامل خداحافظی می کنند و همه به یکدیگر خسته نباشید می گویند.

حالا ساعت تقریبا به نیمه شب نزدیک شده است و شهاب حسینی با لبخند هر گونه خستگی کاری را رد می کند و از حضور خود در این سریال می گوید.

وی در ابتدا به خداحافظی با فاز اول پروژه «شهرزاد» و تیم سازنده آن اشاره و اظهار می کند: ما بیشتر از اینکه با خانواده های خود باشیم در پروژه های کاری و عوامل این پروژه ها حضور داریم بنابراین باید در چنین فضایی لحظات دوستانه ای با هم داشته باشیم. من اکنون یادم نمی آید که به طور مثال کدام فیلمم در زمان اکران چقدر فروخت و یا چه اتفاقاتی برایش رخ داد اما خاطرات دوستانم را در همان پروژه به یاد دارم. فکر می کنم این لحظه هم شادی پایان یک پروژه و هم غم خداحافظی با دوستان را در پی دارد.

این بازیگر سینما که پیش از این هم در سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی حضور داشت در ادامه درباره ادبیات فتحی و همچنین پیوستنش به کار وی گفت: آقای فتحی فردی دست به قلم است و حتی بیشتر از کارگردان می توان از او به عنوان یک نویسنده یاد کرد. من می دانستم که وی در حال نگارش یک قصه است و فکر می کردم که او بیشتر می خواهد در عرصه ادبیات گام بزند ولی بعد متوجه شدم قصد دارد از روی این قصه سریال بسازد.

بازیگر نقش قباد در سریال «شهرزاد» عنوان کرد: قصه «شهرزاد» خواص یک رمان را دارد، فتحی قصه پرداز است و اتفاقا مخاطب با داستان و قصه بیشتر مانوس است. این اولین دلیل جذب شدن من به این کار بود. همچنین دیدم در شبکه نمایش خانگی همه بیشتر به آثار کمدی روی می آورند و حال که قرار است یک ملودرام ساخته می شود و بخش خصوصی هم آن را حمایت می کند خوب است در کنار آنها باشم.

ساعت ۱۲ نیمه شب است گروه همچنان از یکدیگر خداحافظی و همکاری در فاز دوم سریال «شهرزاد» را برای یکدیگر آرزو می کنند.

کد خبر 2914877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • elsa f ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
      0 0
      👏👏👏👏👏👏👏
    • بیتا ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
      0 0
      واقعا سریال فوق العاده زیبایه...مخصوصا خانم علیدوستی واقای حسینی و خانم ایزدیار خیلی خوب نقششون رو خوب ایفا کردند.سریال فوق العاده زیبایی هس
    • نازی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
      0 0
      کسی میدونه آخرش چی میشه. غم انگیزه؟
    • درسا ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
      0 0
      یه سوال فاز دوم کی ساخته میشه؟؟؟
    • girl ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
      0 0
      البته ناگفته نماند اقای زمانی هم به خوبی نفششون رو ایفا میکنند وو خیلی زیبا میدرخشند به نظر من هر کسی غیر از اقای زمانی نمیتونست به این پر شوری این نقش رو بازی کنه..
    • آیلا دریایی ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
      0 0
      واقعا سریال خیلی زیبایی بود اما میخواستم بدونم فاز دوم کی ساخته می شه؟؟؟؟
    • ســـانـاز ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
      0 0
      واقـعـــا فـــیـــلـمـــ عـالــیـــهـ مـنـــ کـــ خـــیـلــیــ خـوشـمـ اومـــد هــمـــهـــ بــ خـوبـیـ تـــو ایـنــ ســـریـالـــ نـقـشـشـــونــ را ایـفــا مـــیـکــنـــنـد ,بـایـد اولـ تـــبـریـکـــ گــفـــتـــ بـ کــارگـردانـشـ وتــمـــامـ بـــازیـــگــرانـــ,الـــهـــی آخـرشـــ غـمــ انــگــیـــز نـبـاشـهـ😢😍
    • اکبری ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
      0 0
      عالیه به نظر من بازی شهاب حسینی فوق العاده است من عاشق بازی اقای شهاب حسینی هستم
    • اوا کیان ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
      0 0
      واقعا عالیه خسته نباشند همگی فاز دوم کی ساخته میشه:-)
    • علی ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
      0 0
      همه قسمت است دارم. فرهاد بچه دار میشه اسمشو می ذاره شهرزاد
    • شادي ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
      0 0
      واقعا سريالش فوق العادس مخصوصا واسه اونايي كه واقعا معنيش رو ميفهمن و تجربش كردن لطفا يا بخيريد و يا اگر هم دانلود ميكنيد هزينش رو پرداخت كنيد
    • مطهره ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
      0 0
      بسیارزیباوجذاب سریال شهرزادوخسته نباشیدبه تمام همکاران این سریال
    • امیر ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
      0 0
      خیلی سریال زیبا و فوق العاده ای هست و بی صبرانه منتظر قسمت های بعدیشم دوستان ازتون خواهش میکنم این سریال رو بخرین و با این کار از این اثر حمایت کنین
    • M.s ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
      0 0
      اولین فیلم ایرانی هست ک واس دیدنش لحظه شماری میکنم،و باید ب استاد فتحی تبریک گفت بابت این فیلم،بازیگراش بی نظیرن مخصوصا خانوم علیدوستی و آقای حسینی
    • غلامی ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
      0 0
      خیلی خیلی فیلم زیباییه ...بازی آقای شهاب حسینی عالیه من واقعاعاشق بازیشونم ...خسته نباشید
    • Parisa mansour ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
      0 0
      سریال فوق العاااااااده و زیبا.بخصوص با بازی اقای زمانی و اقای نصیریان👍👍👍👍👍
    • hossin ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
      0 0
      واقا فیلم زیبایی مخصوصا با حضور شهاب حسینی
    • مینا منصوری ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
      0 0
      فوق العاده است همگی واقعا خوب بازی می کنند آقای زمانی- آقای حسینی آقای نصیریان
    • رها ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      0 0
      خیلی زیباست. ممنونم که یه همچین اثری خلق میکنید. من اولین بار هست که در مورد فیلم نظر مینویسم. این فیلم واقعا زیبا بود و من و همسرم چون عشق رو تجربه کرده بودیم یه خس عجیبی برامون بود. آقای فتحی ممنون
    • طاها ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      0 0
      ممنونم وخسته نباشیدمیگم به کارگردان خوب وهمچنین به بازی خوب ودوسداشتنی شهاب حسینی وخانم ترانه علیدوستی عالی بوده تااینجا
    • اعظم ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      0 0
      واقعا سریال زیباییه.دست مریزاد آقای فتحی مثل همیشه عالی و بینظیر.انتخاب بازیگر فوق العاده است.شهاب حسینی و ترانه علیدوستی واقعا قشنگ نقشاشون بازی کردن.تشکر آقای فتحی
    • اویسا د ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
      0 0
      فیلم فوقالعاده ای مخصوصا با بازی اقای زمانی و حسینی خانم علیدوستی اولین فیلم ایرانی که واسه دیدنش هیجان دارم
    • a.r09386297528 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
      0 0
      فیلم واقعا قشنگیه دستتون درد نکنه
    • نازی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      0 0
      سلام خیلی ممنون واقعا سریال زیبایی هستش و فاز دوم کی پخش میشه؟
    • هانی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
      0 0
      سریال واقعا زیباو عالیه اینا همه واسه ی حضور پر افتخار اقای مصطفی زمانیه
    • سعید ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
      0 0
      سلام واقعا بینظیره.کسی میدونه تهش چی میشه
    • یه عاشق ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      0 0
      یه خسته نباشید و خداقوت به عوامل فیلم...خانم علیدوستی و آقا زمانی فوق العاده بودن مخصوصا شاه بیت فیلم *شهاب حسینی* و کارگردانی بی نقص حسن فتحی... فیلم فوق العاده ای بود. مطمئنا فاز 2 موفق تر خواهد بود
    • صفورا ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      0 0
      بسیار عالی مخصوصا اقای شهاب حسینی عالیه بازیشون
    • فاطمه ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      0 0
      سلام و خدا قوت بسیار عالیه - با بازی و هنرمندی استاد نصیریان و آقای شهاب حسینی و خانم ترانه علیدوستی بهتر از این نمی شه
    • خيام ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      0 0
      عاليه واقعا فيلمي كه ارزش ديدن و وقت گذاشتن و هزينه كردن و داره اميدوارم هميشه مرفق باشن
    • زهل عسلی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      0 0
      فیلم جالبی دستتشون درد نکنه
    • بهار ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      0 0
      آخرش چی میشه؟
    • سعیده ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      0 0
      فوق العادهست. لذت بردم. دست همگی درد نکنه
    • مریم زندی ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      0 0
      وای بازی اقای حسینی بی نظیر است نقش عاشق ولات و ترسو را همزمان عالی بازی می کند فقط خدا کند آخرش شهرزاد وقباد جدا نشوند
    • فهیمه ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      1 0
      عالی بود .همه بازیگران حرفه ای انتخاب شده بودند.ولی خواهشا یه کاری رو نیمه تمام نذارین.همه دوست دارن یا یه فیلمی رو نبینن یا تا انتها دنبالش کنند .متشکر
    • خاتون ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      0 0
      خیلی عالیه شهرزاد .تمام بازیگران حرفه ای و عالی بازی می کنند.من عاشق بزرگ آقام.شخصیتش خیلی شبیه پدرشوهرمه
    • الهام ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      0 0
      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کارگردان محترم و کلیه دست اندرکاران به همتون خدا قوت و دست مریزاد میگم - سریال بسیاااااااااااار زیباست و داستان با قلمی قوی نگاشته شده ... امیدوارم پایان خوبی داشته باشه... هنرمندان بسیار دوست داشتنی در فیلم ایفای نقش می کنند مخصوصا آقای شهاب حسینی و خانم علیدوستی.. من یک بار سریال را به تنهایی و گاهی با همسرم( چون اغلب اوقات نیستن) و مجددا با مادرم و خواهرهایم تماشا میکنم بسیار لذت بخش - دیالوگ های منحصر بفرد و در کل بینظیراست
    • شكوه ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
      0 0
      تا حالا كه خيلي خوب بوده اميدوارم تا بايان سريال خوب باشه.با تشكر و ازروي موفقيت براي همه عوامل و بازيكران سريال شهرزاد. اقاي شهاب حسيني خيلي خيلي خوب نقش افريني كرديد خسته نباشيد .
    • رحیم پوررحیمی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      0 0
      اولین بار است که یک کار ملودرام در شبکه خانگی خوب درخشید.
    • مرتضی نادری ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      0 0
      باسلام خدمت اقای حسینی خداقوت خسته نباشید باسلام به خانم ترانه که تواضع و فروتنی اش درهنرش بسیار چشمگیر است . خداقوت
    • الهام ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      0 0
      محشر.... فقط میتونم بگم محشره بی نظیر بازی شهاب حسینی ستودنی.... مثل همیشه......
    • علی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
      0 0
      اقای شهاب حسینی معرررررررررکه بازی کردن. دمش گرم
    • دلارام ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
      0 0
      سلام واقعا ک فیلمش محشره و نقش افرینی اقای شهاب حسینی حرف ندااااااره
    • انسیه کفایی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      0 0
      هنرمندی هنرمندان مجموعه یک طرف، انتخاب بازیگران هم یک طرف... بایستی علاوه بر کارگردانی و بازیگری هنرمندانه از تصویربرداری فوق العاده سریال هم چشم نپوشید و آفرین گفت... خسته نباشید...
    • مهسا ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      0 0
      بازی شهری حسینی وترانه بی نظیره
    • Zahra ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      0 0
      خیلی قشنگه عالیه من که خیلی دوستش دارم مخصوصا بازی افای شهاب حسینی وترانه علیدوستی.اخر داستان چی میشه؟
    • ملیکا ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
      0 0
      سکانس های علاقه مندشدن قباد وشهرزاد عالی به تصویر کشیده شده بود
    • رضا عطار ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      0 0
      سلام وخسته نباشید میگم خدمت تمامی دست اندر کاران سریال فوق العاده زیبای شهرزاد.این سریال واقعا بهترین سریال ایرانی بوده که تا به الان دیدم.امیدوارم موفق وسر بلند باشید.
    • علی ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      0 0
      بازی آقای زمانی معرکه ست. فرهاد حسابی به دل ما نشسته. ممنونیم آقای فتحی
    • سورنا ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      0 0
      خیلی سریال با شکوهی است من همه قسمت هاشو تا به حال بصورت اصل خریداری کردم از شما خواهشمندم که مثل من شهرزاد را اورجینال خریداری کنید شهرزاد توانسته بازیگران مشهوری را دور هم جمع کند از جمله استاد علی نصیریان-ترانه علیدوستی-شهاب حسینی-مصطفی زمانی-و سایر بازیگران واقعا دست آقای فتحی درد نکند که زحمت کشیده و این سریال را برای مردم ساخته به افتخارشون-یه نکته دیگه میخواستم خدمتتون عرض کنم شهرزاد سوتی های زیادی داره اگه دقت کنید تو قسمت یازدهم اولش یه سوتی داده ولی کلا سریال عالی هستش با تشکر از عوامل
    • رها ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      0 0
      آقای فتحی فاز دوم را حتما بسازید من و خانواده ام خیلی پیگیر سریال هستیم
    • عاطفه ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      0 0
      عاااااااااالی محشره واقعا لطفا هرکی اخر داستانو میبینه بگه لطفا امیدوارم اخر سریال خوب تموم بشه بهترین سریالی که تو عمرم تماشا کردم
    • مریــــــــم ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      0 0
      محشره واقعا. امیدوارم که فاز دوم ساخته بشه بازیشون به دل میشینه...
    • پالیزبان ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      خداقوت میگم به همه عزیزان نقش آفرین،خصوصا خانم علیدوستی و آقای حسینی عزیز،امیدوارم همیشه محفوظ در پناه خداوند باشند.
    • رومن رینز ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      واقعا دست آقای فتحی درد نکند که با زحمت بسیار این سریال را ساخته اند از شما بینندگان محترم خواهشمندم شهرزاد را اصل خریداری کنند سریال به این خوبی را چرا دانلود میکنید؟ در ضمن میتوانید در کانال تلگرام شهرزاد عضو شوید-بی صبرانه منتظرم که آخرش چی میشه!آیا قباد رو میکشن؟
    • حسین ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      آقای فتحی همه سریال هاشون خوب بوده ازشب دهم گرفته تا همین شهرزاد به نظر من بهترین سریال در سال۹۴هستش)۲۶قسمت زیبا و دلنشین شهرزاد توانسته نظر همه را به خود جلب کند.
    • فریال ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      من قسمت آخرشو دیدم رقیب بزرگ آقا(بهبودی)قباد رو میکشه و شهرزاد هم خودکشی میکنه فرهاد هم میره خارج از کشور-بزرگ آقا هم پیر میشه و میمیره
    • محسن ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      چقدر قسمت آخرش غم انگیزه
    • sajjad ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      قسمت اخرشو از کجادیدی ؟
    • نیاز کیانی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      0 0
      خیلی ممنون از مجموعه دست اندر کاران سریال شهرزاد بخاطر ساخت سریال فوق العاده عالیشون واقعا اوج خلاقیت ومهارت تموم عاملین ساخته سریالو نشون میده و ب اون دوست عزیز ک اخرشو حدس زده باید بگم قوه تخیل بالاییی داری
    • Shans ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      0 0
      سلام واقعا سریال فوق العاده ای هست یکی از دوستان من میگه که در یه قسمت از سریال غباد شهرزاد و میزنه درسته
    • ارسلان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
      0 0
      چقدر خوب میشد اگه استاد حمیدرضا آذرنگ هم تو این سریال بود
    • زهراهستم ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
      0 0
      من واقعاازهمه چیزاین سریال خوشم اومد
    • اتنا! ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
      0 0
      من برعکس همه دوستان دوست داشتم اخر این سریال شهرزادو فرهاد بهم برسن. به وضوح درد عشقو چشیدم و با درد های فرهاد هم دردام تازه شد و هم با نقش فرهادو زجراش منم زجر کشیدم ، اقای زمانی نقششونو فوق العاده بازی کردن و همچنین اقای حسینی و خانوم علیدوستی، هرچند که قباد برای اولین بار عشقو با شهرزاد تجربه کرده ولی از نظر من عشق مجدد چه برای فرهاد و چه شهرزاد خوشایند نمیتونه باش ،نظر شخصیه ، انشالله همگی موفق باشند!
    • جعفر ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      0 0
      سریال خیلی جالبیه مرسی از تمامی زحمتکشان فقط اینو میتونم بگم کاش از اینجور سریال ها زیاد درست شه واقعا دمتون گرم باز در این روزگار میبینیم هستند کسانی که به فکر ما هستند مرسی
    • محمدعلی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      0 0
      قسمت نوزدهم خیلی باحاله آیا بزرگ آقا کشته میشود؟
    • ارسلان ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      0 0
      وای دیدین حس ششم من چثدر قوی گفتم حمیدرضا آذرنگ کاش بود و اومد به افتخار خودم
    • مریم ابراهیمی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      0 0
      عااااااااااالی دست مریزاد آقای فتحی....واقعا استاد نصیریان خوش درخشیدند مثل همیشه
    • لیلا عطاپور ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
      0 0
      فیلم داستان وروایتی زیبا داره ،فوق العاده است.نقش زن وروانشناختی زن بسیار هوشمندانه بیان شده.با این که زیاد فیلم نمی بینم این فیلم منو خیلی مجذوب خودش کرد.از نظر من خانم ثمینی وآقای فتحی بسیار عالی حس واحساس زن رو در فیلم چه از نگاه وچه رفتار ودیالوگ بازیگرها خوب نشون دادند .برای تک تک قسمت های سریال من از نگاه زنانه وروانشناختی خودم مطلب نوشتم ونقد کردم کش امکانش بود که مطالبم رو تقدیم خانم ثمینی وآقای فتحی می کردم
    • A,J ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
      0 0
      سریال فوق العاده زیبایی بود واقعا از همه دست اندرکاران این برنامه تشکر میکنم
    • م،ه ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      0 0
      واقعا سریال دلنشینیه برای دوست عزیزم شهاب جان آرزوی موفقیت میکنم.
    • اسماعیل ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      0 0
      با بازی آقای شهاب حسینی زیبایی سریال چند برابر شده. و واقعا متفاوت با سریال های ایرانیه دیگه می باشد. تشکر
    • شیملا ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      0 0
      شهرزاد سریالی است که تکرار ندارد
    • نگین افشار ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      0 0
      عالیه اشکم دراومد خیلی سریال قشنگوعاشقانه ایه
    • غزل ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      0 0
      این سریال بسیار زیبا است ومن واقعا از بازی خانم ترانه علیدوستی وآقای شهاب خسینی لذت می برم . خانم ترانه علیدوستی بسیار زیبا بازی می کنن و چهره ای معصوم و زیبا دارندو به آقای خسن فتحی تبریک می گویم که سریال به این زیبایی را ساخته اند با تشکر از بازیگران و عوامل سریال شهرزاد
    • رضا50 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
      0 0
      بازی پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی فوق العاده اس
    • فاطمه ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
      0 0
      واقعا معرکس دست تمام زحمتکشان این سریال درد نکنه گل کاشتن مخصوصا آقای حسینی،امیدوارم پایان خوبی داشته باشه
    • غزال کرمی پور ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
      0 0
      عالیللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ترانه جون عاشقتممممممممممممممممممممم
    • ماهی ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
      0 0
      آخه چرا دروغ میگی؟توی متن نوشته سکانس آخر گلاره عباسی و قباد هستن اونوقت تو میگی قباد کشته میشه؟؟؟؟؟!!!
    • راد ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
      0 0
      سلام به دوستان به نظرم بهترین سریالی بود که تاحالا دیدم همه بازیگرانش عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بازی کردم ممنون از همشون دوستتون دارم
    • صباوشنی ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
      0 0
      محشره ممنونم از فیلم قشنگنتون
    • mis ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
      0 0
      کسی نمیدونه آخرش چی میشه 😢اگه میدانید تورو خدا بگید
    • دانیال ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      0 0
      من ادم فیلم دویتی نیستم ولی شهرزاد رو بسیار عالی دیدم امیدوارم تایتانیک وار تمام بشود که اگر این شد جاودانه میشود
    • Fati ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      0 0
      واقعا عاليه من ودوستانم در استراليا ان را ميبينيم ممنونم از شما ومنتظر قسمت هاى بعديش هستيم باتشكر از حسن فتحى
    • 3ara ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      0 0
      مگه 26 قسمت نیس پس چرا میگید فاز 2 یعنی ادامه داره
    • غزل مقدم ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
      0 0
      کاش چندفصلی نشه سریالهای ک ادامه دارمیشن دیگه بی مزه ولوس میشن
    • 3ara ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
      0 0
      دوستان کل این سریال چند قسمت هس
    • 3ara ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
      0 0
      واقعا سریال قشنگی هس 👏👏👏👏
    • نیما ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
      0 0
      داستان جوریه که نمیشه آخرشو پیش بینی کرد
    • شهرزاد ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
      0 0
      واقعا سریال زیبا و جذابی!با تمام فیلم های ایرانی متفاوته* همچنین بازی آقای شهاب حسینی عاااالی بود....
    • سیده لیلاموسوی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
      0 0
      بسیارفیلم زیبایست دوستان پیشنهادمیکنم همه ببینید.آقای فتحی عزیزبه شماتبریک میگم بابت این هنرزیباتون
    • بیخیال اسم ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
      0 0
      سریال بدی نیست ولی سریال خوبی هم نیست نظری نمیتوان داد متاسفم
    • فاناز ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
      0 0
      آقا کارگردان دمممممممممممت گرررررررم
    • تربچه ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
      0 0
      خيلي عالي تا جايي كه هنوز تبديل به فيلم پدرخوانده نشده بود. اميدوارم اخرش اوني نشه كه من حدس ميزنم. بزرگاقا برادرزاده خودش رو بكشه. يا بچه' شهرزاد بميره.
    • اقدس ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
      0 0
      سریال بسیارزیبایی است امیدوارم اخرش شهرزاد وقباد در کنارهم باقی بمونن متارکه شون وبازگشت فرهادوشهرزاد به همدیگه از قداست عشقشون کم میکنه
    • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
      0 0
      سریال زیباییست با همه ی سوتی هاش عالی از در اومده و تربچه جان اصلا همچین اتفاقی نمیوفته بهت تضمین میکنم
    • ح.اسکندری ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
      0 0
      همه چی عالی. شخصیتها عالی پرداخت شدن. دیالوگ ها محشره مثل هملت شکسپیر هر جمله ش زیباس. آقای شهاب حسینی واقعا ستاره س. آقای علی نصیریان بسیار زیبا اجرا می کنن. خود شهرزاد و فرهادم عالی. اصلا کل کاراکترها .پدر فرهاد عالی. خواهشا بخرید اصل رو و حمایت کنید اقای فتحی و عوامل اجرایی رو.
    • جف ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
      0 0
      قسمت۲۳کی میرسه؟
    • رابعه ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
      0 0
      قسمت۲۳کی میرسه تورو خدا بگید
    • امانتیس ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
      0 0
      عااااالی بود ی سوال راسته میگن شیرین اخرش خودکشی میکنه قبادم میمیره و شهرزاد و فرهاد به هم میرسن و کبیرم باهاشونه و اکرمم خونه بزرگ اقا رو نابود میکنه؟!!!
    • حانیه ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
      0 0
      خیلی خیلی عالی بود ترانه جون واقای مصطفی زمانی من عاشق بازی گری هسیتم مثل شما عاشقتونم حانیه قسمت ص23 کی میرسه
    • ترانه ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      0 0
      عالی ولی ای کاش شهرزاد خوب تموم شه راستی ترانه عاشقتم از مصطفی زمانی و شهاب حسینی به خاطربازی عالیشونم ممنونم
    • اسرا ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
      0 0
      کار اقای شهاب حسینی عالیه واقعا دوسش دارم
    • هانیه ساکی ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
      0 0
      عااااااااالیه بخدا سریالش امیدوارم خوب تموم شه
    • هانی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
      0 0
      عااااالیه فقط کاش خوب تموم شه
    • نفس ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
      0 0
      آخه کدوم فیلم ایرانی خوب تموم میشه.قباد پسر حشمته.شیرینم خودشو میکشه.قبادم میمیره
    • Hąđi§e ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      0 0
      وایییییییی عالیههههههه خانم ترانه علیدوست و شهاب حسینی نقش شون رو به خوبی اجرا کردن 😘😘😘😘
    • مراد علی سلمانی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      0 0
      مطمئنم آخرش همه میمیرن
    • سورن ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      0 0
      زبونتو گاز بگیر
    • مهناز بهنام ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      0 0
      من گرچه از پارسی زبانان افغانستان هستم ولی یک علاقمندی خاص به نقش پراحساس محترم مصطفی زمانی و شخصیت واقعی او را نیز عاشقانه دوست دارم و برایش موفقیت های مزید خواهانم امیدوارم روزی بتوانم یوسف قلب خود را از نزدیک ببینم
    • رها ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
      0 0
      خیلی سریال قشنکی است و بازیگر های خوبی توش هست من از فرهاد دماوندی خیلی خوشم میاد از طرف رها شجاعی شیرین خیلی دختر بدی شده من ۵سال دارم
    • مصطفی مدرس ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
      0 0
      واقعا خسته نباشن...
    • علي عباسي ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      0 0
      عالي و خسته نباشيد فقط صحنه هاي سيگار كشيدن ها زياد پخش ميشه كه خيلي ضروري نيست
    • فاطیما ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      0 0
      بهترین سریالی که مشاهده کردم ،خسته نباشید میگم به تمام بازیگران این سریال وغیره.....
    • فاطمه ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 0
      خسته نباشیدبه همه عوامل سریال واقعازیباست هم قصه هم انتخاب بازیگرهم نقش افرینی بخصوص اقای شهاب حسینی مثل همیشه بی نظیرودرجه یک خیلی خیلی زیادخوب بودیدمنکه لذت بردم امیدوارم کارهای ازاین دست بازهم ساخته بشه شهرزاد مثل تایتانیک جاودانه است هرجورم تموم بشه ارزشمنده اقای فتحی خسته نباشید
    • زهرا ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 0
      خسته نباشید
    • Raha ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 0
      بابت این سریال خوبتون سپاس گزارم. من به شخص بازی خانم ترانه علی دوستی را میپسندم فوق العاده هستن و شخصیتی خیلی زیبا دارن بی تابانه منتظر فصل 2 شهرزاد هستم
    • شیرین حسینی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 0
      خسته نباشید میگم به آقای فتحی بابت خلق چنین اثری مخصوصا بازی آقای شهاب حسینی فوق العاده هست واقعا عالی بود ممنون
    • ساناز ح ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 0
      بسیااااااااااااااااااااااااار عالی مایه فخر و مباهات ایران.
    • saeed ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      0 0
      واقعاا خسته نباشید من از شهاب حسینی و ترانه علیدوستی را میپسندم خواهش میکنم این سریالو ادامه بدین
    • امیدصداقت پور ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      0 0
      سلام.سریال واقعا عالی .مخصوصا خانم علیدوستی و اقای زمانی ..
    • زهرا محمدی ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
      0 0
      اقای سروستانی رو خیلی دوست دارم ممنون از اقای فتحی با این فیلم بی نظیرش با عوامل شاهکارش!
    • محمد ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      فیلم فوق العاده ای مثل تمام کارای قشنگ آقای فتحی گل کاشتن دست مریزاد
    • يوسف ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
      0 0
      آخرش چي شد؟
    • شنو حقیقی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
      0 0
      سریال بی نظیری بود .بازی شهاب حسینی و خانم ایزدیارو میپسندم.
    • دریا ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
      0 0
      واقعا من عاشق این سریالم فقط میخوام بدونم فاز دوم کی ساخته میشه . با تشکر
    • عسل. ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      0 0
      من واقعا از سریال شهرزاد لذت میبرم عالی مخصوصا بازی خانم علیدوستی عالی افرین
    • سعید کلایی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
      0 0
      باتشکر بسیار از آقای فتحـــی وکلیه دست اندرکاران سریال کاش صدا وسیما بجای سریال معمای شاه این سریال راپخش میکرد منتظر بخش دوم سریال هستم انشاالله فاز بعدی بدون استاد نصیریان هم جالب باشد.
    • پری جون ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      0 0
      شهرزاد و فرهاد دوباره به هم رسیدن دست و جیغ و هورا جون هر کی دوست دارین بگین فصل دوم کی میاد ؟ من شنیدم توی شهریور میاد راسته ؟؟؟
    • مریم ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
      0 0
      منتظر فازدومم
    • ایلا بنایی ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      0 1
      خیلی خیلی فیلم قشنگی بود تا قسمت های بعدی جه طور صبر کنم
    • Mohammad ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
      0 0
      عالیههههههههههه مخصوصا با بازی خانم علیدوست و آقای زمانی ،آقای حسینی وآقای نصیریان بی تابانه منتظر فصل دومم
    • شهرزاد 20 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      0 0
      شهرزاد روی من خیلی اثر گذاشته خواهش عاجزانه از نویسنده هادارم که شهرزاد با قباد بمونه دلم بره قباد میسوزه کسیو نداره فقط شهرزاد ودوست داره اما فرهاد باز خونواده داره وبه نبود شهرزاد عادت کرده,خسته نباشیدبه همه عوامل ایشالله موفق وسلامت باشن
    • saham ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
      0 0
      عالی عالی واقعاسریال قشنگی بودمخصوصابازی شهاب حسینی واقعاگل کاشتین همگی خسته نباشین
    • امیرلطیفی ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
      0 0
      واقعا عالیه.اگه میشه بگید فصل دوم کی به بازار عرضه میشه؟ ممنون
    • فاطمه ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
      0 0
      واقعا خیلی قشنگ بود از عواملش هم تشکر گرم میکنم بازیگرانش هم حرف نداشت و ازش دیدن داره
    • سایه ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
      0 0
      فیلمه واقعن عالیعیه خواهشمندم بیشتر از ۳فصل باشه وزود پخشه واخرش هم بهنفعه همه باشه
    • 😍😍😍 IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
      0 0
      فیلم عالی بود اما راسپته میگن‌ کارگردانش از پول معلم ها دزدی کرده
    • ترانه IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
      0 0
      مخشر بود