گنجي دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان تهران در گفتگو با خبرگزاري "مهر" از تحركات جدي بسيج دانشجويي در مورد مسائل هسته اي خبر داد.
گنجي گفت: نگاه ما به نتايج و خروجي نشست ايران و3 كشور اروپايي در وين و خط قرمز هاي ايران است و در همين ارتباط بسيج دانشجويي تحركات و برنامه هاي جدي خود را از هفته آينده آغاز خواهد كرد.
وي افزود: خط قرمز ما در مسائل هسته اي آن چيزي است كه به صورت بومي به آن رسيده ايم كه نبايد آن را فداي روابط بين الملل كنيم.
دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان تهران تصريح كرد: مسئولان بايد همه مسائل را به صورت شفاف با مردم در ميان بگذارند و به آنان اعلام كنند تا مردم نيز حامي آنان باشند.


نظر شما