۸ اسفند ۱۳۸۳، ۱۱:۱۰

براي حضور در مسابقات جهاني سال 2005 جمهوري چك ؛

اولين مرحله اردوي تيم ملي وزنه برداري نابينايان برگزار مي شود

اولين مرحله اردوي تداركاتي - انتخابي تيم ملي وزنه برداري نابينايان و كم بينايان كشورمان جهت حضور در مسابقات جهاني 2005 جمهوري چك از13الي 22 اسفندماه در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري " مهر" اسامي دعوت شدگان به اين اردو به شرح زيراست : حرمت الله فلاح، محمد عابديني رحيمي،  رسول اسدزاده ، جمشيد ميرشكاري ، قنبرعلي حمزه (مازندران) سجاد خالدان ، مهدي بهارزاده ، رحيم قرباني ، آرش حسين پور( اصفهان) سيد هادي حسيني ، جهانبخش عسگري ، حجت حميدي و روحان احمدي (گيلان) مصطفي ايراندوست ، حسن رحيمي (كرمان) حجت غيبي (خراسان) ، حسين مردانپور، حجت جنتي پور ، حمزه علي قوجالي (تهران)
سرمربي : نظام دودل ، حسن كديور (گيلان) مربي : داود خليل زاده (گيلان) مربي : علي اكبر عبوديت (اصفهان)

 

 

کد مطلب 160652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha