به گزارش گروه فرهنگ وهنر "مهر"، آفرين عبيسي - بازيگرسينما - كه دو فيلم سينمايي "رستگاري درهشت و بيست دقيقه" و "بيد مجنون" را برروي اكران دارد، ضمن بيان اين مطلب به نقش هايي ايفا كرده است، پرداخت و گفت: نوع نگاه مجيد مجيدي به مقوله "مادر" نوع ديگري است و نمي توانم مادر فيلم " بيد مجنون " را با مادر فيلم " رستگاري درهشت و بيست دقيقه " مقايسه كنم و اين در صورتي است كه اين دو فيلم را در يك زمان كار كرده ام .
وي افزود: همه نقش هايي را كه دراين 5و6 ساله اخيربازي كرده ام، دوست دارم وبراي هركدام ازآنها هم به يك اندازه انرژي گذاشته ام. هركدام ازكارگردان هايي هم كه با آنها كاركرده ام داراي برنامه خاص خودشان هستند .
"آفرين عبيسي " كارگردان هرفيلم را به منزله " پدر" آن فيلم دانست و گفت : اگرفرزندي با پدر راحت باشد و بتواند با او صحبت كند، به آساني آن چيزي را كه پدرمي گويد، فرزند مي تواند، بگيرد و اجرا كند. بنابراين درتمام كارهايي كه شركت كرده ام، سعي كردم پاسخگوي خواسته كارگردان درخصوص ايفاي نقش مورد نظرباشم و آنچه را كه از من مي خواهد درايفاي نقشم ارائه دهم .
نمايي از بيد مجنون
اين بازيگر قديمي سينما وتلويزيون درادامه به اظهار نظر درخصوص تعارضي كه شخصيت مادر در فيلم بيد مجنون، درحق دادن به پسرش يا عروسش (رويا) به آن دچارمي شود، پرداخت و گفت: همه آدم ها حق دارند قضاوت كنند، چه پشت دوربين و چه جلوي دروبين، همه مادرها هم همين طورهستند . درواقع هرمادري دراين موقعيت همين حس را دارد كه "مادر" فيلم " بيد مجنون " داشت . به خاطراين كه مادرها در درجه اول زن هستند و بعد مادر. اين هم لطف خداست كه من به نمايندگي از طرف خانم ها و مادرها بتوانم خواسته و نظر آنها را اجرا كنم. مادر همين است، يعني گاهي تند و تلخ وگاهي هم مهربان وشيرين .
"آفرين عبيسي " درپايان فيلم " بيد مجنون " را در يك نگاه كلي يك فيلم معناگرا عنوان كرد و گفت : اين فيلم حس ديگري از" مادر" را نشان مي دهد و فكر مي كنم كه فيلم موفقي است، البته بايد مخاطبان به قضاوت درباره آن بنشينند .
نظر شما