۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵

لاوروف: روسیه قطعنامه سازمان ملل علیه ایران را نقض نکرده است

لاوروف: روسیه قطعنامه سازمان ملل علیه ایران را نقض نکرده است

وزیر امور خارجه روسیه امروز در اظهاراتی با اشاره به حضور جنگندهای این کشور در همدان عنوان داشت که هیچ دلیلی برای متهم کردن مسکو به نقض قطعنامه سازمان ملل علیه ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «سرگئی لاوروف» با بیان این مطلب گفت: هیچ دلیلی برای متهم کردن روسیه به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ که سازمان ملل علیه ایران صادر کرده وجود ندارد. روسیه به ایران نه جنگنده ای فروخته و نه جنگنده ای به این کشور منتقل کرده است.

لاوروف این اظهارات را در واکنش به اتهاماتی که در خصوص نقض قطعنامه ۲۲۳۱ به مسکو وارد شده ایراد کرد.

روز گذشته رسانه ها از حضور جنگنده های روسی در ایران برای حمله به گروه های تروریستی در سوریه خبر دادند و متعاقب آن آمریکا از این موضوع اظهار تاسف کرد.

کد مطلب 3744279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha