به گزارش خبرنگار مهر در کیش، منصور ملانوری، صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: ساکنان و گردشگران جزیره کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی با هیچ گونه کمبود آب و برق در کیش مواجه نخواهند بود.
وی بیان داشت: تولید روزانه آب در جزیره کیش با بهره گیری از چندین دستگاه آب شیرین کن بالغ بر 20 هزار متر مکعب است که مصرف شهروندان و گردشگران در ساعات اوج مصرف آب به 19 هزار و 500 متر مکعب در روز می رسد.
ملانوری مصرف برق شهروندان کیش را نیز معادل 104 مگاوات در روز اعلام کرد و افزود: میزان تولید برق در جزیره با بهره گیری از شش واحد نیروگاهی گازی و چهار واحد نیروگاهی دیزلی به 132 مگاوات بالغ می شود که پاسخگوی تمامی نیازهای این جزیره در مواجه با ساعات پیک خواهد بود.


نظر شما