۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۳، ۱۶:۲۰

شاخص كيفيت هواي تهران در شرايط سالم باقي مي ماند

هواي ابري همراه با وزش باد در ساعات آينده موجب مي شود به جز بخشهاي مركزي شهر و نقاط پر ترافيك ، شاخص كيفيت هواي تهران در سرايط سالم باقي بماند .

به گزارش خبرگزاري مهر  شركت كنترل كيفيت هوا ، با بيان اين مطلب اعلام كرد : تداوم وزش باد مناسب در 24 ساعت گذشته موجب شده علي رغم افزايش تردد در سطح شهر آلاينده منو اكسيد كربن نسبت به روز قبل تغيير چنداني نداشته باشد به طوريكه ميانگين غلظت اين آلاينده در كليه نقاط شهر در حد مجاز و مطلوب قرار گرفته و به اين ترتيب شاخص كيفيت هوا هم در شرايط سالم مي باشد .
کد مطلب 79944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha