۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان:

۲۵ میلیارد تومان برای ساخت مصلی های استان سمنان هزینه شد

۲۵ میلیارد تومان برای ساخت مصلی های استان سمنان هزینه شد

سمنان- رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه ۲۵میلیارد تومان برای ساخت مصلی های استان هزینه شده است، گفت: برخی از این پروژه ها تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن پیرچه ظهر آدینه در حاشیه نماز جمعه این هفته سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان برای مصلی های در حال ساخت استان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: برخی از این پروژه ها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای تکمیل آن ها باید اعتبارات بیشتری منظور شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مصلی های استان بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان پول لازم است، افزود: مسجد و به ویژه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور محسوب می شود که باید برای توسعه این فرهنگ تکمیل مصلی ها در دستور کار قرار گیرد.

اقامه نماز جمعه در ۱۹ نقطه از استان سمنان

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه ۲۵ امام جمعه موقت ائمه جمعه استان را همراهی می کنند، ابراز داشت: این ارتباط خوب و موثر در جذب حداکثری قشر جوان به نماز جمعه نقش بسزایی دارد لذا این همدلی و وفاق امروز به عنوان یک ضرورت باید بیش از پیش در بین ائمه جمعه تقویت شود.

پیرچه در ادامه تصریح کرد: ۷۰۰ نفر به عنوان خادم در ستاد نماز جمعه سراسر استان فعالیت دارند که همکاری آن ها در برپایی نماز جمعه می تواند به اجرای با شکوه تر این مراسم کمک کند که برای توسعه جمعیت نمازگذار باید مجموعه عوامل با یکیدگر هم افزایی داشته باشند که این مهم در استان به خوبی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بالغ‌بر ۱۹ منطقه در استان سمنان نماز جمعه اقامه می‌شود، افزود: ارائه پیشنهاد و انتقادات سازنده قطعا می تواند این قرارگاه ها را در اجرای برنامه های فرهنگی یاری دهد لذا تقویت حضور مردم باید سر لوحه امور ائمه جمعه سراسر استان واقع شود.

کد خبر 4197540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha