۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

دانش‌آموزان در انتظار برنامه جدید امتحانات باشند

دانش‌آموزان در انتظار برنامه جدید امتحانات باشند

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه امتحانات تغییر کرده است و به‌زودی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه، اگر چه قرار بر این شد که به دلیل تعلق خاطر رئیس جمهور به دانش آموزان و فرآیندهای درسی، برنامه امتحانات دانش آموزان تغییری نداشته باشد؛ با این حال به جهت لزوم برنامه ریزی برای مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در شهرهای تبریز، تهران و مشهد؛ امتحانات تا پایان هفته لغو شد.

پس از آن بود که دانش آموزان این سوال را مطرح کردند که زمان برگزاری امتحانات معوق چه زمانی خواهد بود؟ آیا برگزاری امتحانات این دروس معوق مانند درس دین و زندگی به اواخر خرداد موکول خواهد شد یا وزارت آموزش و پرورش برنامه جدیدی اعلام خواهد کرد.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه امتحانات تغییر کرده است و به زودی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی دانش آموزان برنامه امتحانات جدید را دریافت خواهند کرد؛ گفت: برنامه جدید تقریباً نهایی شده است و پس از هماهنگی‌های نهایی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6114854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha