۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸

قالیباف در صحن مجلس:

شهید رئیسی بیشترین همت را برای همدلی دولت و مجلس داشت

شهید رئیسی بیشترین همت را برای همدلی دولت و مجلس داشت

رئیس مجلس گفت: شهید رئیسی در این چند سال متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه اول خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، گفت: در ابتدا دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم خادم الرضا و سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله دکتر رئیسی ابراز کنم. شهادت می‌دهم در این چند سال او متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم و ما در مجلس نیز تلاش کردیم در همین مسیر بیشترین کمک و همراهی را با دولت پرتلاش و خدمتگزار ایشان انجام دهیم.

وی بیان کرد: درجات او به‌دلیل خدمت بی‌منت به مردم در پیشگاه الهی، متعالی است و با دعای رهبر انقلاب و مردم نجیب ایران، میهمان سفره پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) خواهد بود و این افتخار برای این شهید بزرگوار بس، که آغاز دولت سیزدهم در دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی رضا (ع) آغاز شد و شهادت خود را نیز در شب ولادت آن حضرت دریافت کرد.

کد خبر 6115010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha