۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲:۵۰

در دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی مطرح شد؛

گزینه ملت فلسطین ادامه مبارزه است/صهیونیست‌ها روبه زوال‌اند

گزینه ملت فلسطین ادامه مبارزه است/صهیونیست‌ها روبه زوال‌اند

مقامات ارشد حماس و جهاد اسلامی در دیدار دوجانبه اعلام کردند که آنچه در نبرد «طوفان الاقصی» و در ۷۶امین سالگرد اشغال فلسطین رخ داده، موید فروپاشی نزدیک موجودیت این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئتی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین عصر روز چهارشنبه با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه روز چهارشنبه گزارش داد که هیئت حماس متشکل از دکتر خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه و محمد نصر و اسامه حمدان از رهبران این جنبش بود.

به گزارش تارنمای فلسطینی، هیئت جهاد اسلامی نیز متشکل از زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش و اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی آن بود.

در این دیدار در مورد آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین گفت‌وگو شد و طرفین ثبات و پایداری ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی و حمایت و پشتیبانی از مقاومت را ستودند.

رهبران حماس و جهاد اسلامی در این دیدار تاکید کردند که گزینه ملت فلسطین ادامه مبارزه برای تحقق هدف آزادی و بازگشت است.

دو گروه تاکید کردند که آنچه در نبرد «طوفان الاقصی» و در هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین و تأسیس جعلی رژیم اشغالگر در فلسطین رخ داده، موید فروپاشی نزدیک بودن موجودیت این رژیم است.

دو طرف همچنین در مورد تلاش‌های انجام گرفته برای توقف جنگ علیه غزه و به بن‌بست رسیدن مذاکرات به سبب کارشکنی‌ها و سرسختی دشمن صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم گفت‌وگو کردند.

هیئت‌های حماس و جهاد اسلامی نقش جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، یمن و عراق در حمایت از غزه را نیز ستودند.

کد خبر 6107956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha