۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۳:۰۱

یورش بامدادی گسترده اشغالگران به کرانه باختری/۳ فلسطینی شهید شدند

یورش بامدادی گسترده اشغالگران به کرانه باختری/۳ فلسطینی شهید شدند

همزمان با جنگ غزه، اشغالگران حملات خود را در کرانه باختری افزایش دادند که در یورش وحشیانه‌ای بامدادی نظامیان اشغالگر به کرانه باختری ۳ فلسطینی شهید و شماری زخمی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعات گذشته ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است، نبرد نیروهای مقاومت با اشغالگران در جریان یورش این عناصر به کرانه باختری نیز شدت گرفته است.

منابع فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و شهید و زخمی شدن چند فلسطینی خبر دادند.

تارنمای اینترنتی فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی، نظامیان اشغالگر به طور همزمان به شهرهای نابلس، طولکرم، اریحا، قلقیلیه، طوباس، بیت لحم، رام‌الله و البیره یورش برده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طولکرم در شمال غرب کرانه باختری تاکنون ۳ جوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

نظامیان اسرائیلی بامداد امروز طی یک عملیات گسترده در چندین شهر کرانه باختری، به خانه صاحبان صرافی‌ها یورش برده و در حال بازداشت آن‌ها هستند.

اشغالگران همچنین با شکستن در و کرکره‌ی صرافی‌ها در چندین شهر وارد آن‌ها شده‌اند.

در شهر طوباس نیز جوانان مسلح فلسطینی به مقابله با نظامیان اسرائیلی برخاسته‌اند.

کد خبر 6107971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha