فصلنامه تخصصی هنرهای تجسمی "هنر فردا" روز یکشنبه با حضور آیدین آغداشلو، علیرضا سمیع‌آذر و حمید کشمیرشکن در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فصلنامه که در دوره جدید انتشاراتش با تمرکز تحلیلی خبری بر هنر معاصر ایران، منطقه و درنظر داشتن هنر معاصر جهان به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود جمعی از نخبگان و چهره‌های دانشگاهی هنر را به عنوان شورای نویسندگان همراه خواهد داشت.

شماره نخست "هنر فردا" ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه 20 تیر با سخنرانی حمید کشمیر شکن سردبیر، آیدین آغداشلوعضو شورای مشورتی مجله و علیرضا سمیع آذر عضو شورای نویسندگان این مجله رونمایی می‌شود.

هنر فردا در هر شماره موضوعی را به بحث و بررسی می‌گذارد. "معاصر بودن در هنر: ویژگی‌ها و مصداق‌ها" عنوان موضوعی شماره نخست هنر فردا است که مقالات، یادداشتها و گفتگوهای تحلیلی مفصلی را در این شماره به خصوص اختصاص داده است.

در این فصلنامه تخصصی هنرهای تجسمی در هر شماره درباره یک هنرمند صاحب سبک و تثبیت شده پرونده‌ای انتشار می‌یابد که در این فصل "مسعود عربشاهی"، رزومه کاری و آثارش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

میزگرد، دیگر بخش ثابت این مجله است که در این شماره با حضور عبدالرحیم شریف (هنرمند بحرینی)، نصرت الله مسلمیان و حمید سوری برپا شده است و "معاصربودن هنر" موضوع آن است.

اقتصاد هنر و واکاوی جریان بازار هنر در هر شماره این مجله صاحب جایگاه خاصی است که در این شماره بازار هنر و روند قیمت آثار سهراب سپهری و فرامرز پیلارام مورد تحلیل قرار گرفته است.

معرفی هنرمندان جوان، گزارشهای متعدد بلند و کوتاه درباره رویدادهای فاخر هنری بین المللی و داخلی، معرفی و نقد کتاب از دیگر فصول این فصلنامه خواهد بود. ورود عموم برای حضور در مراسم رونمایی فصلنامه هنر فردا آزاد اعلام شده است.