معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 89 روز گذشته با شرکت 389 هزار و 587 داوطلب برگزار شد کارنامه و نتیجه اولیه این آزمون اواخر نیمه مردادماه منتشر می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آزمون 19 کد رشته امتحانی صبح روز گذشته و آزمون 52 کد رشته امتحانی بعدازظهر روز گذشته در 35 شهرستان کشور برگزار شد.

وی اظهار داشت: هر یک از داوطلبان با توجه به رشته امتحانی خود به سئوالات عمومی و اختصاصی یا عمومی پایه و اختصاصی که در دفترچه راهنما تهیه شده بود، پاسخ دادند و با توجه به گزارشهای رسیده آزمون با نظم، امنیت و کیفیت برگزار شد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و اواخر نیمه مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

وی اظهار داشت: مجازین انتخاب رشته این آزمون باید با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته که بر روی سایت و همچنین در باجه های پستی در دسترس داوطلبان قرار داده می شود، نسبت به انتخاب کد رشته محلها اقدام کنند.

توکلی گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز به همراه فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز نیمه دوم شهریورماه و کارنامه نهایی برای افرادی که انتخاب رشته کرده اند نیمه دوم مهرماه منتشر می شود.