قم - خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه صبای قم از توافق نهایی و صد در صد با یحیی گل محمدی برای سپردن هدایت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دوازدهم به وی خبر داد.

محسن رمضان‌بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با توجه به جمع بندی نهایی و نظر مساعدی که اعضای هیئت مدیره باشگاه نسبت به یحیی گل محمدی داشتند، امروز قرارداد رسمی باشگاه صبا با این مربی به مدت دو فصل امضاء شد.

وی ادامه داد: همکاری باشگاه صبای قم با یحیی گل محمدی که از مربیان جوان و با دانش فوتبال کشورمان است و می‌تواند از چهره‌های موفق این رشته ورزشی در عرصه مربیگری باشد، قطعی و صد در صد است و این مربی طی چند روز آینده فعالیت خود را به عنوان سرمربی صبای قم آغاز خواهد کرد.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز کرد: گل محمدی بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم بوده است که در دوران جوانی خود سابقه بازی کردن در استان قم را دارد و در فوتبال هلال احمر قم بازی کرده است، بنابراین مردم و مسئولان قم شناخت خوبی نسبت به وی دارند.

وی یاد آور شد: گل محمدی یازدهمین مربی تاریخ باشگاه صبای قم در راس تیم فوتبال صبا محسوب می‌شود در حالی که در لیگ هفتم با توجه به اینکه به عنوان بازیکن و کاپیتان صبا فعالیت می‌کرد، در نهایت صبا را به مقام سوم لیگ هفتم رساند و با این تیم موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شد.

رمضان بیگی عنوان کرد: گل محمدی با توجه به اینکه در تیم‌های مطرحی همچون پرسپولیس، فولاد و صبا بازی کرده است، سابقه حضور و گلزنی در جام جهانی 2006 آلمان را نیز دارد و به غیر از مربیگری صبا در فصل 87-1386 در تیم‌های لیگ دسته اولی نساجی مازندران و تربیت یزد، فصل گذشته لیگ برتر در کنار چهره‌ مطرحی همچون علی دایی عضو کادر فنی تیم فوتبال راه آهن شهر ری بوده است.

وی تصریح کرد: گل‌محمدی مربی جوان و با دانشی است و قطعا باشگاه حمایت کاملی از وی خواهد داشت تا انشاءالله در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، فصلی موفق را سپری کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

گفتنی است: بعد از مربیانی نظیر مظلومی، زیوادینوویچ، کاظمی، یاوری، کریمی، جلالی، گل‌محمدی (فصل 87-1386)، کربکندی و ویسی، یحیی گل محمدی یازدهمین مربی تاریخ تیم فوتبال صبای قم است که در لیگ دوازدهم رسما روی نیمکت این تیم می‌نشیند.