دیر- خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر گفت: اجرای پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان دیر تامین اعتبارشده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی نیا عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر دیر گفت: پروژه ملی پایگاه امداد و نجات هوایی دیر در مرحله ترک تشریفات است و مسئولان استان با جدیت دنبال می کنند که این پروژه حیاتی و مهم در شهرستان دیر احداث شود.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر یادآورشد: 110میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه تامین شده و از نظر اعتباری مشکلی ندارد.

یوسفی نیا گفت: تاکنون در استان بوشهر چهار پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر راه اندازی شده است و دو پایگاه دریایی دیگر در دستور کار داریم که راه اندازی کنیم.

معاون امداد و نجات هلال احمراستان بوشهر بیان کرد: پنج پایگاه امداد جاده ای در مسیر جم به فیروزآباد، حسین زایری خورموج، برازجان، محدوده دلوار به سمت گرگور و منطقه جاشک دیر کار تامین زمین و اخذ مجوزهای آن ها به پایان رسیده رسیده است و اکنون در حال پی گیری احداث آنان هستیم.

 وی گفت: ایجاد پایگاه های امداد و نجات دریایی برای افزایش ضریب امنیت حوادث دریایی است که تلاش داریم این گونه پایگاه ها را به امکانات بیشتر مجهز کنیم.