اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش فضاهای آموزشی و کمک آموزشی این دانشگاه به بیش از 90 هزار و 115 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود گنجی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این میزان در مقایسه با سالهای قبل با جهش قابل توجه 50 درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: با این وجود گسترش رشته های دانشگاهی و اضافه شدن مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا ایجاب می کند که فضاهای آموزشی بویژه آزمایشگاهی در جهت ارتقا کیفیت علمی و پاسخگوی به نیاز دانشجویان ارتقا یابد.

گنجی با تاکید به ضرورت حمایت دستگاههای اجرایی مرتبط ادامه داد: تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاههای دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم، دانشکده کشاوزی، دانشکده ادبیات پردیس نمین و دانشکده کشاورزی مغان از جمله نیازمندی های مهم دانشگاه محقق است.

به گفته رئیس دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر این تجهیز سایت کامپیوتری و توسعه و تجهیز شبکه برق دانشگاه نیز با توجه به افزایش تعداد دانشجویان ضرورت ویژه دارد.

وی با یادآوری اینکه در سالهای اخیر دانشگاه محقق اردبیلی توانسته است در مجامع علمی ملی و بین المللی نتایج قابل توجهی را از آن خود کند، تاکید کرد: تجهیز آزمایشگاهی می تواند بخش پژوهش و تحقیقات تخصصی این دانشگاه را کیفی تر سازد.

گنجی یادآور شد: در حال حاضر 15 هزار دانشجو در 250 رشته دانشگاهی از مقطع کاردانی تا دکترا در دانشگاه محقق اردبیلی مشغول به تحصیل هستند.