اولین روز از اردیبهشت ماه سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر مملو از دانشجویانی بود که آمده بودند صحبت های حجت الاسلام شهاب مرادی درباره انتخاب همسر را بشنوند و سوال هایشان را از او بپرسند.

به گزارش خبرنگار مهر،جلسه پنجاه و پنجم کلاس مجردهای شهاب مرادی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. قبل از شروع کلاس حتی سالن جانبی و راه روهای آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه نیز از دانشجویان مشتاق پر شده بود و جمع قابل توجهی از دانشجویان در تمام مدت کلاس، حدودا چهار ساعت ایستاده بودند.

با وجود حضور بیش از هزار نفر از دانشجویان پر شور بحث و پرسش و پاسخ با نظمی قابل توجه با جدیت پیش می رفت و شهاب مرادی با دقت به پرسش های دانشجویان پاسخ می داد که سوالی خارج ازموضوع توجه همه را به خودش جلب کرد: «با توجه به بازتاب رسانه ای دعوت گروه های مختلف سیاسی و مردمی از شما، آیا در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردید؟»

شهاب مرادی ضمن تایید دعوت برخی گروه های سیاسی و مذهبی و ارزشی و برخی دانشگاهیان از وی گفت: با تشکر از همه ی این عزیزان ؛ ثبت نام نکردم.

او ادامه می دهد: از سر مسئولیت پذیری و با جدیت در این خصوص تامل کردم و دیدم همچنان کارهای فرهنگی زمین مانده ای دارم که بهتر است آنها را ادامه بدهم. همین ارتباط ما با هم -با جوانان- این دور هم نشستن ما و گفتگوی ما با هم، این را اتفاقی مهم و وظیفه ای  بسیار لازم و ضروری می دانم.

او گفت: تا این لحظه حدود هزار نفر برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده اند و این یعنی  سی و چند نفر داوطلب برای هر  یک از صندلی های شورا و قطعا در این بین "سی و یک" نفر انسان شایسته و کارآمد وجود دارند؛ مهم انتخاب شماست. دقت کنید و به شهرت افراد را اکتفا نکنید.

وی با ابراز رضایت از نحوه مدیریت فعلی شهر تهران، مهمترین مسائل امروز تهران را "آلودگی هوا" و "مشکلات حمل و نقل" ذکر کرد.

این استاد مهارتهای زندگی همچنین توصیه کرد برای شورای شهر تهران افرادی را انتخاب کنید که مسائل و مشکلات تهران را به درستی بشناسند، نگاه سیاسی به  تهران نداشته باشند و در کنار مسائل فنی و عمرانی شهر به موضوعات مهم فرهنگی-دینی، مسائل  و آسیب های اجتماعی تهران، توجه علمی و دقیقی داشته باشند. دعا می کنم ان شاءالله با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

مرادی تاکید کرد: تا کنون به هیچ وجه، در هیچ انتخاباتی، عضو ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نبوده و نیستم.