جبهه مردمی اصلاحات به ریاست حجت‌الاسلام فومنی با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملت شریف و عزیز ایران به فرموده مقام معظم رهبری که این سال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری نموده اند، ما هم بر آن شدیم که با سیل خروشان ملت بزرگ ایران دست در دست هم دهیم و حماسه بزرگی را بسازیم.

جبهه مردمی اصلاحات طی ساعت ها نشست و افکارسنجی و هم اندیشی با گروه ها، شخصیت های سیاسی و افراد مختلف تاثیرگذار و رایزنی های مختلف طی جلسه ای با اعضای شورای مرکزی و کمیته های مختلف و مسئولان ستادی جبهه مردمی اصلاحات در استان ها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به خاطر تفکر و گرایش میانه روی و اعتدال و در دفاع از انقلاب و خط اصیل امام و به پیروی از رهبری عزیز و در دفاع از خون شهدا و ارزش های اسلامی و دینی، ایشان را به عنوان کاندیدای اول خود مورد حمایت قرار خواهیم داد.

چون مشی ما از ابتدا این بود از فردی حمایت کنیم که جدای از گرایش های سیاسی و متعلق نبودن به هیچ حزب و گروه و فراجناحی بودن و به دور از افراط و تفریط و برای تقویت کردن اعتدال و وحدت بین همه نیروهای انقلاب و معتقد به قانون اساسی حماسه بزرگی را همراه ملت ایران بسازیم و همه ستادهای فعال خود در تهران و استان ها و شهرستان ها را برای حمایت از ایشان آماده کرده ایم.

با توجه به سابقه بسیار ارزنده و شایسته حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و یار همیشگی حضرت امام خمینی (ره) و مرد سختی ها و بحران ها و یاور رهبر عزیزمان، حمایت نماییم. امید است که این کار ما مورد حمایت حضرت حق قرار گیرد.

به امید پیروزی ملت شریف ایران و نابودی دشمنان این مرز و بوم.