کرمانشاه – خبرگزاری مهر: همزمان با هفته دولت، گردنه صعب العبور پاتاق در استان کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به  گزارش خبرنگار مهر، گردنه صعب العبر پاتاق که از نقاط استراتژیک در غرب و استان کرمانشاه و یکی از قطعات بزر گراه کربلا  است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گردنه  یکی از نقاط صعب العبور بود که هم اکنون تعریض و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مراسم افتتاح این قطعه از بزرگراه کربلا لحظاتی پیش با حضور استاندار کرمانشاه، فتح الله حسینی نماینده سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصرشیرین، علی جلیلیان، نماینده اسلام آباد غرب، فرمانده پلیس راه در استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، و جمعی از مسئولین  و مردم این شهرستان در محل گردنه برگزار شد.

در این مراسم حجت الله دمیاد،  استاندار کرمانشاه با ابراز خرسندی از افتتاح این طرح، از تلاش های نماینده این شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی برای افتتاح به موقع این طرح تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این مراسم  با ابراز رضایت اتمام به موقع عملیات تعریض گردنه پاتاق از آغاز عملیات اجرایی و احداث قطعه 7 بزرگراه کربلا خبرداد.

حسن فدایی گفت: این طرح هم اکنون آغاز و پیش بینی می شود تا پایان نیمه اول سال 93 افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی هم چنین به  سختی های عملیات تعریض گردنه پاتاق اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که این طرح با تمام مشکلات و محدودیت های موجود به موقع اتمام و به بهره برداری رسید.

فدایی در پایان از تلاش های مصرانه و مجدانه نماینده این شهرستان ، استاندار و تمام دست اندر کارانی که در این طرح همکاری داشتند قدردانی کرد.