خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان از ویزیت رایگان مردم این استان به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته ناجا در لرستان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا مردم استان لرستان در درمانگاههای نیروی انتظای لرستان به صورت رایگان ویزیت می شوند.

وی بیان داشت: مردم مرکز لرستان نیز می توانند با مراجعه به درمانگاه "فدک" مورد معالجه رایگان قرار گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، برپایی نمایشگاههای عکس، نقاشی، حضور فرماندهان نیروی انتظامی در سطح مدارس و مساجد و ... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته ناجا عنوان کرد.

سردار قنبری با اشاره به روز شمار هفته ناجا در استان لرستان گفت: هفته ناجا از 13 تا 19 مهرماه سالجاری برگزار می شود که شعار اولین روز این هفته پیشگیری اجتماعی، آموزش و پیشگیری، امنیت عمومی است.

وی همچنین خانواده متدین، قانونمداری، آرامش و آسایش را شعار روز دوم هفته ناجا عنوان کرد و گفت: همچنین اعتماد، مشارکت، پاسخگویی نیز شعار روز سوم این هفته نامگذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان شعار روز چهارم این هفته را دانش بنیانی، پژوهش محوری، حرفه ای گرایی، روز پنجم نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمتگذاری و شعار روز ششم هفته ناجا را ولایتمداری، تکلیف مداری، ایثار و شهادت عنوان کرد.

سردار قنبری همچنین شعار روز آخر هفته ناجا را جامعه ایمانی، حفظ ارزشها و امنیت اجتماعی دانست.