سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه نشست امروز در سازمان خصوصی‌سازی پیرو جلسات قبلی بود، گفت: در جریان این نشست گزارشی از کارهای صورت گرفته ارائه و درباره اقدامات بعدی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خواجه‌وند در مورد حضورش در سازمان خصوصی سازی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیرو جلسات قبلی که در مجلس شورای اسلامی و سازمان خصوصی‌سازی در مسیر واگذاری باشگاه انجام شد، امروز در سازمان خصوصی‌سازی نشستی برای بررسی اقدامات صورت گرفته در این مدت و برنامه‌هایی که باید اجرا شود، برگزار شد.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، افزود: در نشست امروز مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، آقای زمانی از کمیسیون اصل 90 مجلس، نماینده وزارت ورزش، بهروز منتقمی و بنده حضور داشتیم. در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در روزهای گذشته و پیگیری تصمیمات جلسات قبلی ارائه و درباره کارهایی که باید در ادامه انجام شود، بحث و مشورت صورت گرفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت حسابرسی‌ها نیز گفت: حسابرسی صورت‌های مالی باشگاه از گذشته تاکنون با سرعت در حال انجام است و به زودی این گزارش برای ارائه به سازمان خصوصی‌سازی آماده خواهد شد.