جنبش «الصابرین برای نصرت فلسطین» موسوم به حصن با صدور بیانیه ای، مواضع اخیر دبیرکل حزب الله لبنان درباره فلسطین را شجاعانه توصیف و از آن تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش صابرین برای نصرت فلسطین (حصن) با صدور بیانیه ای از مواضع اثرگذار و شجاعانه «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به ویژه در قبال فلسطین تمجید به عمل آورد.

این جنبش فلسطینی مواضع سید حسن نصرالله را جزئی اساسی از مواضع اصولی و تاریخی حزب الله لبنان در قبال مسئله فلسطین دانسته و از حمایت دائمی حزب الله از مقاومت و ملت فلسطین قدردانی کرده است.

در ادامه بیانیه جنبش حصن تاکید شده است: ما مواضع دبیرکل حزب الله را به ویژه در موضوع آزادی اراضی اشغالی فلسطین در سال 1948 جدی می گیریم. البته این موضع باید باعث وحدت همگانی شود و همه تلاشها و امکانات در راستای آن قرار گیرد چون این برای نخستین بار است که با این شجاعت و قدرت از آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین در سال 1948 سخن به میان آورده می شود.  

این جنبش فلسطینی همچنین از محور مقاومت و به ویژه جمهوری اسلامی ایران که پذیرای همه گروههای مقاومت در آغوش خود و در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده، قدردانی کرد.

جنبش حصن اقدامات ایران را در راستای جلوگیری از به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانسته و یکپارچگی محور مقاومت را عامل اصلی شکست اسرائیل و هم پیمانانش دانسته است.