سرمربی پیشینتیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم مهد بزرگان زیادی بوده که برای همه آنها احترام زیادی قائل است، گفت: اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی درباره نظر سنجی برنامه 90 و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوبترین پرسپولیسی دو دهه اخیر، ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می‌کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و من برای همه آنها احترام زیادی قایل هستم.

او ادامه داد: در خانواده پرسپولیس ما رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم. بنده به همه گزینه‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در انتخاب نهایی علی کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها عنوان محبوبترین فوتبالیست را به دست آورد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در این نظرسنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می‌خواهد.

دایی در خصوص بازی امروز پرسپولیس و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت:به خاطر مشغله‌های کاری نمی‌ توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیمم است و انشاالله هواداران هم امروز ثابت می‌کنند پرسپولیس بی دلیل عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی‌کشد.

برچسب‌ها