بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۱۷ زمین چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک عسلویه احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان فرد عصر شنبه در نشست بررسی وضعیت زیرساخت‌های ورزشی اظهار داشت: در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه، ۶۴۷ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد و ۱۶ باشگاه ورزشی و تیم فوتبال در این بخش فعالیت می کنند.

وی از وجود سه سالن ورزشی در بخش چاه مبارک خبر داد و افزود: از این تعداد، دو سالن در مرکز بخش مستقر هستند و یکی هم در روستای زبار واقع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه یک زمین چمن مصنوعی نیز در روستای سهمو جنوبی احداث شده است، سرانه ورزشی شهرستان عسلویه را ۰.۸۰ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: سرانه ورزشی در بخش چاه مبارک، ۰.۲۵ مترمربع است.

بهروزیان فرد بیان داشت: ۱۷ چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک در حال احداث است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند و با افتتاح آنان، سرانه ورزشی عسلویه، ۰.۹۶ متر مربع و سرانه ورزشی بخش چاه مبارک ۰.۹۵ متر مربع می‌شود که نیازهای ورزشی منطقه را پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: سرانه ورزش شهرستان عسلویه تا پایان سال جاری از هشت دهم متر مربع به ۰.۹۶ متر مربع خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان، محدودیت هایی برای ما به همراه دارد و برای احداث سالن ورزشی در بخش چاه مبارک ۱۸میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، چنین رقم بودجه‌ای را در اختیار نداریم.

بهروزیان‌فرد تاکید کرد: این سازمان آمادگی دارد مربی رزمی کار در اختیار شهرستان عسلویه قرار دهد به شرط اینکه تعداد حاضرین در کلاس به حد نصاب برسد.