بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار آمبولانس مجهز برای دشتستان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر یکشنبه در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را به منظور رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در شهرستان دشتستان داشته ایم و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در توسعه بخش سلامت شهرستان دشتستان بوده است که در زمینه تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان، فعالیت بیمارستان ۱۷ شهریور، توسعه خانه‌های بهداشت و همچنین تجهیز و توسعه درمانگاه‌ها و دیگر مراکز درمانی شهرستان پیگیری و تلاش زیادی داشته‌ایم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به منظور توسعه خدمات اورژانسی در شهرستان دشتستان نیز تلاش داریم و چهار دستگاه آمبولانس در شهرستان تامین خواهد شد و به ارائه خدمات می‌پردازد.

رفع مشکلات معلمان با طرح جدید مجلس

وی تصریح کرد: بسیاری از محلات شهرها و همچنین روستاهای شهرستان دشتستان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش ما شناسایی محرومیت‌های این مناطق و رفع این محرومیت‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی نژاد در ادامه ضمن تبریک به مناسبت روز معلم، افزود: رفع مشکلات فرهنگیان همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده است و امسال با حمایت مجلس شاهد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش بودیم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ۱۴۰ نماینده مجلس طرح دو فوریتی تخصیص یک درصد از مالیات ارزش افزوده به فرهنیگان را امضا کرده‌اند که می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات فرهنگیان داشته باشد.