دو سال از عمر دولت دکتر حسن روحانی می گذرد. در دو سال اخیر کدام اقدام دولت را به عنوان «بهترین» اقدام انتخاب می کنید و به نظر شما کابینه روحانی در چه زمینه‌ای ضعیف ترین عملکرد را داشته است؟

مجله مهر: به دنبال انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهوری ایران برگزیده شد و  ۱۲ مرداد ماه با تفیذ رهبر انقلاب دولت «تدبیر و امید» رسما کار خود را آغاز کرد.

وعده های روحانی با توجه به شرایط کشور بیشتر حول موضوعاتی همچون پرونده هسته‌ای، مهار تورم، حل مشکل بیکاری، رشد اقتصادی و کاهش تنش های سیاسی قرار گرفت. به عنوان مثال،  حل ۱۰۰ روزه برای مشکلات اقتصادی، افزایش دستمزد کارگران را به اندازه تورم، حمایت از کالا و کارگر ایرانی، چرخش همزمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم، افزایش پهنای باند اینترنت، بیمه همگانی، تعامل با سایر قوا برای حل مشکلات مردم، کاهش اتکا به نفت، جلوگیری از رواج فرهنگ اشرافی گری، اجرای منشور حقوق شهروندی، تشکیل کابینه فراجناحی، بازگشت  احترام به پاسپورت ایرانی و جلوگیری از وضع تحریم جدید  بخشی از وعده های دولت روحانی بود.

حالا دولت روحانی دوساله شده و دولت برای تحقق وعده های خود در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی گام‌هایی برداشته است. شما می توانید دولت روحانی و وعده های آن را در دو سال گذشته را ارزیابی کنید.

نظر شما چیست؟

دو سال اخیر کدام اقدام دولت را به عنوان «بهترین» اقدام انتخاب می کنید و به نظر شما دولت در چه زمینه‌ای ضعیف ترین عملکرد را داشته است؟  شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و نظرات خود را با خوانندگان ما درمیان بگذارید.

    برچسب‌ها