قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در استان برای حل مشکلات حمل ونقل و ترافیک آمادگی کامل دارد و تعامل با دستگاهها را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال انصاری در دیدار با اعضاء کارگروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که ظهر چهارشنبه در دادگستری برگزار شد، اظهارداشت: در چند سال اخیر جرائمی چون قتل، سرقت، راهزنی به حداقل رسیده هر چند حتی یک مورد آن نگران کننده است و امنیت عمومی را خدشه دار می کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: هرچند ایجاد شاخص های امنیتی با زور و تحکم و برخورد فیزیکی حل نمی شود اما در برخی مواقع برای رعایت قانون و تامین امنیت مردم به برخورد قاطع نیازمندیم.

وی یادآورشد: برای رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل در استان دادگستری آمادگی کامل دارد.

در ادامه رضا میرزاخانی رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان گفت: در چند سال گذشته با کمرنگ شدن فعالیت شورای حل اختلاف در زمینه حمل و نقل روبرو بودیم و امروز برای ایجاد نظم و امنیت همچون مصالحه زودهنگام باید شورای حل اختلاف فعالیت خود را ادامه دهد.

علی اکبر سیارمه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین هم بیان کرد: برقراری نظم و امنیت نیازمند رعایت قانون از سوی همه شرکت های فعال درعرصه حمل و نقل است.

وی گفت: قزوین در شاهراه مواصلاتی قرار گرفته و بیشترین حجم تردد در راههای استان است لذا باید امنیت خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان در این زمینه بخوبی تامین شود.

در پایان اعضاء کارگروه با اهداء لوحی از خدمات رئیس کل دادگستری استان تقدیر کردند.

برچسب‌ها