علی جلیلوند تهیه‌کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» اعلام کرد اکران این اثر در گروه سینمایی آزاد انتخاب تولیدکنندگان و پخش‌کننده اثر بوده است.

علی جلیلوند تهیه کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این اثر سینمایی به کارگردانی وحید جلیلوند از سه شنبه ۵ آبان ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود، گفت: این فیلم سینمایی در گروه آزاد اکران می‌شود و اکران در چنین گروهی تصمیم مشترک میان تولیدکنندگان و علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم بود.

وی درباره دلیل چنین تصمیمی در حالی که بیشتر صاحبان آثار به دنبال سرگروه‌های سینمایی برای اکران فیلمشان هستند، توضیح داد: با انتخاب گروه آزاد می توانیم هر سینمایی را که بخواهیم برای نمایش فیلم انتخاب کنیم و ما فکر می‌کنیم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» از جمله فیلم هایی است که دارای مخاطب خاص است و باید در انتخاب سینمای آن دقت بیشتری کرد.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: گاهی فیلم هایی در سینما اکران می شود که هیچ کس توقعی از فروش آن ندارد، اما من نسبت به اکران و فروش این فیلم متوقع و امیدوار هستم. پخش کننده ای مانند «فیلم ایران» به خوبی تاکتیک های اکران را می شناسند و با به کارگیری آنها کمک می کند تا این فیلم به دست مخاطب هدف خود برسد.

وی با تاکید اینکه اکران در گروه آزاد کاملا انتخاب گروه تولید و پخش بوده است، بیان کرد: پخش «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» نیز در برنامه‌مان است و در حال حاضر مشغول بستن قرارداد با تعدادی از سینماهای سراسر کشور هستیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ادامه داد: در حال حاضر با پردیس هایی چون کوروش، ملت، آزادی، زندگی و جوان و سینماهایی چون فرهنگ، مرکزی، فلسطین قرارداد بسته شده  و سعی کردیم سینماهایی که در شهرستان برای نمایش این فیلم انتخاب می شود نیز گلچین شده باشند.

وی در پایان با اشاره به تبلیغات برای این فیلم سینمایی توضیح داد: برای تبلیغات «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» از فضای مجازی هم استفاده کرده ایم و به زودی پوستر و تیزر نیز منتشر می شود. همچنین موسیقی-کلیپی با آهنگسازی و خوانندگی امیریل ارجمند ساخته شده که ترانه آن را وحید جلیلوند کارگردان فیلم نوشته است. این موسیقی-کلیپ به زودی در فضای مجازی منتشر می شود.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» اولین ساخته وحید جلیلوند، مجری، صداپیشه، بازیگر تئاتر و تلویزیون است که در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. داستان این فیلم اجتماعی، جنجال‌هایی را روایت می‌کند که یک آگهی اشتباه در یک روزنامه به وجود می‌آورد.