زاهدان ـ وزیر اطلاعات گفت: باید حرکت مسئولان به سوی تامین امنیت در تمام بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امثال آن باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: احساس امنیت همراه با نشاط اجتماعی که به آرامش تعبیر می شود شکوفایی در تمام بخش ها را رقم می زند.

وی افزود: امنیت در جامعه بایستی قابل لمس باشد، امنیت امروز سیستان و بلوچستان حاصل همراهی و اتحاد تمام مسئولان انتظامی، نظامی و اطلاعاتی و مردم است که امیدوارم تا ابد این وحدت و امنیت باقی بماند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ جامعه در مسیر بالندگی و پیشرفت قرار بگیرد باید احساس امنیت در جامعه حکم‌فرما باشد، پس باید برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را در راستای همدلی بکار ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: امنیت روانی و احساس امنیت برای مردم یک جامعه از خود امنیت مهم تر است.

تامین امنیت و اصلاح امور جامعه هدف قیام امام حسین (ع) بود

وزیر اطلاعات گفت: هدف اصلی امام حسین(ع) از قیام اصلاح امور جامعه و تامین امنیت برای افراد بود و اگر ما در ایران اسلامی این اهداف را الگوی کار خود قرار دهیم، تامین امنیت کاری حسینی محسوب می شود و مردم در آرامش به بسر می برند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: حرکت امام حسین (ع) تاثیرهای عاطفی، احساسی و عقلی را به همراه داشت که تاثیر عاطفی و احساسی گذرا اما تاثیر فکری آن در بینش انسان ها بطور عمیق اثر می گذارد و در امر انتخاب به انسان کمک می کند.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) با ترسیم عرصه کربلا به عنوان جنگی یکطرفه که علیه ایشان انجام شد توانست مظلومیت حق را به جهانیان نشان دهد.