رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت شهرآورد روز جمعه هشتم آبان ماه گفت: هواداران برای خرید بلیت دقت کنند و بهتر است اینترنتی اقدام به خرید کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدحسین حمیسی، رئیس کمیته حراست این فدراسیون در خصوص دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که در روز جمعه ۸ آبان ۹۴ برگزار می‌شود، گفت: از هواداران پرشور استقلال و پرسپولیس درخواست داریم برای سهولت در رفت و آمد و جلوگیری از بوجود آمدن ازدحام جمعیت در زمان خرید بلیت الکترونیک در داخل ورزشگاه، خرید اینترنتی را از طریق سایت (footballeticket.ir ) انجام و از ۲۵ درصد تخفیف ویژه خرید بلیت اینترنتی از طریق سایت برخوردار شوند.

وی افزود: ساعت باز شدن درب‌های ورزشگاه ۱۰ صبح است. بر همین اساس تلاش شده در راستای فرهنگ سازی و هویت بخشی به هواداران پرشور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، هماهنگی جهت مشخص شدن صندلی محل استقرار آنها با حضور همکاران در استادیوم آزادی فراهم آید.

وی در پایان گفت: به همین خاطر از این عزیزان می خواهیم که در زمان خرید بلیط دقت کنند تا جایگاه درست را برای خود انتخاب کنند و صندلی مورد نظر خود را خریداری و در محل استقرار خودشان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و یکمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه هشتم آبان ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.