زنجان - رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان بخش کشاورزی را یک صنعت پر سود دانست و گفت: ۳۰ درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی است.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر به نرخ اشتغال در بخش کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: نرخ اشتغال بخش کشاورزی در استان زنجان ۳۰ درصد است.

وی  با اشاره به فرمایشات  مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تحقق این امر با تقویت بخش کشاورزی امکان پذیر است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان بخش کشاورزی را یک صنعت پر سود دانست و گفت: بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی هم پیشرو است، بنابراین باید برای توسعه این بخش مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: استان زنجان از ظرفیت بالا و ارزشمند در زمینه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برخوردار است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: کشاورزی جزو مهم‌ترین بخش اقتصادی استان است و باید نسبت به توسعه این بخش ها تاکید و توجه جدی شود. 

وی بر ارائه راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید اطلاعات لازم در این حوزه جمع آوری شود.  

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به‌دنبال کیفی‌سازی محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: کشت منطقه‌ای و تغییر الگوی کشت از برنامه‌های مهم این سازمان است.

جعفری در خاتمه افزود: توجه به این امر مهم باعث توسعه اقتصاد در بخش کشاورزی استان می شود، بنابراین باید به کیفی سازی محصولات توجه شود.