معاون آموزشی وزارت بهداشت جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر باقر لاریجانی با اعلام این مطلب افزود: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و پیشنهاد کمیسیون معین شورای آموزش دندانپزشكی و تخصصی مدت زمان تعهدات در «"آیین نامه خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی» کاهش یافت.

وی افزود: همچنین تمهیداتی برای حمایت بیشتر جهت افرادی كه طرح نیروی انسانی و نظام وظیفه را قبلا به عنوان دندانپزشک عمومی گذرانده اند اتخاذ شده است.

لاریجانی اضافه کرد: جدول حداقل زمان خدمات متعهدین خدمت در دوره این دولت، برای دانش‌آموختگان رشته‌های تخصصی دندانپزشكی که دوره طرح و یا سربازی را به عنوان دندانپزشك نگذرانده اند و پس از آزمون بورد سال ۱۳۹۴ توزیع شده اند ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: همچنین مدت زمان انجام تعهدات طرح نیروی انسانی و خدمت نظام وظیفه از زمان تعهدات دانش‌آموختگان متعهد خاص و عام رشته‌های تخصصی دندانپزشكی که دوره طرح و یا سربازی را به عنوان دندانپزشك گذرانده اند به تناسب کسر خواهد شد.

وی افزود: در صورت انجام وظایف محوله و رضایت دانشگاه محل خدمت از کیفیت خدمات متعهدین، اعمال ضریب برای کاهش مدت انتظار مطب برای مشمولین به حداقل ۱ سال و ۳ ماه تا حداکثر ۳ سال خواهد رسید.

برچسب‌ها