رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وفناوری اطلاعات آموزش وپرورش گفت: دفتر گزینش اسامی تأییدصلاحیت‌شدگان نهایی آزمون استخدامی رااعلام کرد و ازطریق پرتال این وزارتخانه امشب منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین سلیمی جهرمی، درباره ی اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت:امروز از دفتر گزینش اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش اعلام شد و این اسامی به مدیرکل امور اداری  داده شده است تا امشب دوشنبه ۱۲ بهمن ماه از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش منتشر کنند.

وی افزود:کسانی که پذیرفته شده اند باید بر اساس اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان صادر می شود بایدبرای ثبت نام و شرکت در کلاس ها اقدام کنند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزشی تربیت حرفه ای معلم را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند.

همچنین مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در باره ی رد صلاحیت بیان کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کرده‌ایم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

محمدزاده خاطر نشان کرد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشد می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم  را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را جهت تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام می کند.