خرم آباد - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یک جوان ۲۳ ساله که در رودخانه بیشه به دام افتاده بود نجات پیدا کرد.

محمد دارایی در گفتگو با خبرنگار مهر تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر روز گذشته یک جوان اهل معمولان که به قصد شنا از تاج آبشار بیشه به درون رودخانه می پرد در رودخانه به دام می افتد.

وی افزود: فرد مورد نظر بعد از اینکه خود را به درون رودخانه می اندازد توان خارج شدن از آب را ندارد و در لای یک سنگ در وسط رودخانه به دام می افتد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: به علت بارندگی چند روز گذشته و شدت آب فرد مورد نظر توان خارج شدن از رودخانه را ندارد و از این رو از طریق سامانه ۱۱۲ این حادثه به نجات گران جمعیت هلال احمر لرستان اطلاع داده می شود.

دارایی عنوان کرد: بعد از اطلاع ار وقوع این حادثه بلافاصله تیم امداد سیلاب به منطقه اعزام و بعد از یک ساعت تلاش و نصب کارگاه موفق می شوند فرد جوان را نجات و به کنار رودخانه انتقال دهند.

وی گفت: سامانه ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر لرستان در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازمندان برای پوشش خدمات امدادی به آسیب دیدگان است.