تبریز – مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هتل پنج ستاره ی لاله پارک ظهر امروز با حضور مسعود سلطانی فر رییس سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور در تبریز افتتاح شد.

این هتل در دو فاز و با زیر بنای ۱۰۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی احداث شده است که امروز فاز دوم آن در حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این فاز در ۱۷ طبقه و با ۲۲۰ اتاق و ظرفیت ۵۵۰ تخت خواب ساخته شده است و برای یک هزارو ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای پنج هزار نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

تبریز می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد

مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار داشت: تبریز از آن رو که یادگاری از دل تاریخ با یک دنیا دین، غیرت و اقتدار و همراه با سربلندی تمام است، می‌تواند پل ارتباطی بین کشورهای اسلامی باشد.

مرتضی آبدار ادامه داد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام افتخار بزرگی برای کشور و مردم است و امیدواریم با همت مردم و مسئولان  تبریز در این عرصه سربلند گردد. همچنین از تمامی دستگاه های استان می خواهیم آمادگی کامل برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ داشته باشند.