اردبیل – معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بازنشستگان در ریاست هیئت‌های ورزشی استان‌ها بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ورزش اردبیل سید نصرالله سجادی عصر پنج‌شنبه در نشست مشترک با معاونت ورزشی و ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: حضور بازنشستگاه در ریاست هیئت‌ها مانعی ندارد.

وی تأکید کرد:  با توجه به اینکه هیئت‌های ورزشی یک نهاد کاملاً غیردولتی است و روسای هیئت‌های ورزشی استان به صورت افتخاری در هیئت‌ها مشغول فعالیت هستند و هیچ‌گونه حقوق و مزایایی از این بابت دریافت نمی‌کنند مانعی برای فعالیت بازنشستگان وجود ندارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اساسنامه‌ها  و ابلاغیه‌های که در گذشته به ادارات کل ارسال شده است مورد بازبینی قرار گرفته و فرم اصلاح شده به زودی ابلاغ می‌شود.

سجادی در خصوص برگزاری مجامع سالانه هیئت‌های ورزشی در استان‌ها متذکر شد: هیئت‌های ورزشی ملزم هستند که هر ساله مجامع سالانه را برگزار کنند و  دستورالعمل مجامع هم به فدراسیون‌ها و هم به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است

وی در مورد اعزام‌های برون‌مرزی نیز اضافه کرد: هر تیمی که قرار است برای برگزاری مسابقات برون‌مرزی اعزام شود باید این مهم در شورای برون‌مرزی مطرح شود تا در مورد اعزام نفرات در این شورا تصمیم‌گیری شود.