مهلت ثبت‌نام برای دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) ویژه پژوهشگران حوزوی از امروز آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زحمتکش دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) گفت: این جشنواره به آثار علمی و پژوهشی اساتید و فضلای حوزه علمیه تهران اختصاص دارد.

وی افزود: اساتید و فضلا تا پایان مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت معاونت پژوهشی حوزه علمیه تهران در جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و یا ایده پژوهشی ارسال کنند.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، ارسال اثر، پیگیری آثار ارسالی، اعلام نتایج و ارائه کارنامه در این دوره به صورت اینترنتی انجام شده و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار پژوهشگران جز در مواردی که امکان ارسال اینترنتی اثر برای نویسنده وجود ندارد، معذور است.

زحمتکش عنوان کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر، آثار شایسته تحسین نیز معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: همچون در این جشنواره از سه شخصیت موفق حوزوی در عرصه پژوهش از میان مسئولان، مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه تهران تقدیر خواهد شد.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) گفت: آیین اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از آثار برتر آذر ماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.