بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری جشن پیوند آسمانی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در این استان خبر داد.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ زوج نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی، پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

اهرابی بابیان اینکه جشن پیوند آسمانی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن فراهم‌سازی زمینه ازدواج جوانان و کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها با کمک و همکاری خیرین است.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین جهیزیه هر زوج دو میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای تأمین جهیزیه تمام زوج‌های نیازمند تحت پوشش اعتباری بالغ ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز داریم.

اهرابی اظهار کرد: از خیرین و نیکوکاران درخواست می کنیم که در این مقوله ورود پیدا کنند تا مشکل تهیه جهیزیه و شروع زندگی مشترک این زوج های جوان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در سال گذشته نیز ۶۰۰ فقره کمک جهیزیه بااعتباری بالغ ‌بر ۱۰ میلیارد ریال با همکاری خیرین به زوج‌های نیازمند تحت پوشش کمیته اهدا شد.