قرچک- فرماندار شهرستان قرچک گفت: بیش از ۵۳ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مشارکت مردم شهرستان قرچک در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: مردم شهرستان قرچک برای ثبت نام اینترنتی در طرح نفوس و مسکن عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشتند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان قرچک تلاش های خوبی را برای افزایش مشارکت مردم انجام داد که شایسته تشکر و قدردانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، بیش از ۵۳ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کردند و بدین ترتیب، این شهرستان رتبه دوم استان تهران را از آن خود کرد.

فرماندار شهرستان قرچک متذکر شد: بیش از ۴۰ هزار خانوار در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری مشارکت کردند که از همه این خانواده ها تشکر و قدردانی می شود.

وی با اشاره به برکات و دستاوردهای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای برکات فراوانی بوده و انتظار می رود که شهروندان قرچکی در مرحله دوم، با مأموران آمار همکاری خوبی را داشته باشند.