تبریز – دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده مشهد درحالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که این دیدار حاشیه های مختلفی از جمله پر شدن ظرفیت ورزشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف پدیده مشهد رفت که  این بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در این دیدار با نتیجه تساوی متوقف شد تا صدرنشینی ‌اش در جدول رده ‌بندی به خطر بیافتد.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۳۸ برای تراکتورسازی گلزنی کرد و محسن یوسفی هم در دقیقه ۶۱ گل پدیده را به ثمر رساند.

امروز استقبال خوبی از این دیدار به عمل آمده بود و ورزشگاه شش هزار نفری تراکتورسازی به طور کامل پر شده بود. هواداران پرشور تراکتورسازی به شدت تیم مورد علاقه شان را تشویق می کردند.

قلعه نویی قبل از آغاز بازی به شدت از طرف هواداران تشویق شد. وی نیز برای هواداران دست تکان داد. مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی نیز که از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است امروز بیشتر از سایر بازیکنان تشویق شد.

اعتراض رفیعی به عکاسان

سروش رفیعی در نیمه اول بازی بعداز خراب کردن ضربه کرنر که مستقیم به بیرون زد به عکاسان گوشه زمین اعتراض کرد و دلیل خراب کردن کرنر را موقعیت نشستن آنها عنوان کرد.

ادینهو در نیمه اول بازی بعداز ضربه ایستگاهی خوبی که زد و با واکنش شهاب گردان به کرنر رت به شدت از طرف هواداران تشویق شد. تماشاگران تبریزی در ضربه های ایستگاهی بعدی نیز با سردادن شعار ادینهو خواستار زدن توپ ها توسط وی بودند که  قلعه نویی توجهی به خواسته هواداران نداشت و ضربه های بعدی را به ابراهیمی و رفیعی سپرد.

اعتراض هواداران به فرزاد حاتمی به خاطر لو دادن توپ ها در نیمه دوم نیز یکی از حاشیه های دیگر این بازی بود. فرزاد حاتمی در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت.

هواداران تراکتورسازی همچون بازیکنان این تیم به خاطر همدردی با بازماندگان حادثه تلخ قطار تبریز – مشهد با لباس های سیاه در ورزشگاه حاضر شده بودند.

مشکلات تمام نشدنی جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه اختصاصی تراکتور

امروز هوای ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به شدت سرد بود و باد شدیدی نیز در ورزشگاه می وزید.

هواداران تراکتور بعداز گل بدی که اخباری دروازه بان تیمشان دریافت کرد نسبت به عملکرد وی اعتراض کردند.

جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه نیز به جهت بارش صبح امروز باران پر از آب شده بود و این مشکل را برای اصحاب رسانه سخت کرده بود. گویا قرار نیست مشکلات جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه تمام شود.

تراکتورسازی به این ترتیب با این تساوی ۲۴ امتیازی شد تا پرسپولیس این شانس را داشته باشد که با برتری مقابل ماشین سازی، جای تراکتورسازی تبریز را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بگیرد.