لوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ‌سرشت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوگو تایپ انگلیسی، فارسی فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی توسط سیروس سلیمی طراحی و در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

«فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت یکی از آثار منتخب بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

سیروس سلیمی درباره چگونگی ارتباط محتوایی با فیلم اینگونه نوشته است: «در طی این سال ها که  به طراحی گرافیک و نقاشی مشغولم، پوسترهای سینمایی بسیاری را طراحی کرده ام. بعضی شان را دوست دارم و برخی را بسیار دوست دارم و بعضی هم برایم به مثابه بوم نقاشی ام بوده اند. این علاقه بدون شک به خودِ فیلم و آنچه در پشت صحنه آن فیلم هست، بازمی گردد. کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و هنری، تهیه کننده و... .

«فصلِ نرگس» از آن فیلم ها است، از آنها که به شدت صمیمی، گرم و دلنشین اند با فیلمنامه ای به شدت انسان دوستانه و تاثیرگذار. امیدوارم حاصل و نتیجه برآمده از این تفکر و اندیشه سبز و انسانی، آنگونه که برای من خواستنی و دلنشین است، بر دل مخاطب آن نیز نشیند.»

«فصل نرگس» دی ماه ۱۳۹۴ در منطقه غرب تهران کلید خورد و اواخر بهمن ماه همان سال به فیلمبرداری خود پایان داد و بلافاصله وارد مراحل پس از تولید شد و این روزها مواد تبلیغاتی فیلم توسط سیروس سلیمی طراح پوستر و حسن ایوبی طراح آنونس و تیزر در حال طراحی و آماده سازی است. عزیز محسنی نیز طراحی تیتراژ فیلم را بر عهده دارد.

اولین رونمایی از  فیلم «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.