رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که مسأله فلسطین، مسأله اصلی و منبع حقانیت و شرافت برای امت اسلامی است و مطمئنا به لحظه آزادسازی فلسطین و قدس دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر مبارزه با دشمنان مقاومت و حمایت از فلسطین تاکید کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: دشمنان با مقاومت در هر مکانی می جنگند تا سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورند و بر همین اساس نیز مقاومت، مسأله فلسطین را مورد اهتمام قرار داده است. زیرا مسأله اصلی و منبع حقانیت و شرافت برای امت اسلامی است.

صفی الدین بیان داشت: رزمندگان مقاومت نه تنها ضعیف و خسته نشده اند بلکه در طول ۳۰ سال گذشته عقب نشینی هم نکرده اند بلکه صبر و تحمل را سرلوحه خود قرار داده اند. آنها همچنان راه مقاومت را ادامه می دهند و در معادلات سیاسی داخلی و منطقه ای پیروز هستند. عظمت مقاومت به صورت گسترده در حال فزونی است.

وی در پایان تاکید کرد: ما بر سر قول خود با فلسطین و قدس هستیم و هیچ یک از ما، در مسأله مقاومت و صداقت شهدانمان از جمله شهید «فادی» که در سوریه برای دفاع از فلسطین به شهادت رسید، شک نخواهد کرد. مطمئنا به لطف الهی به لحظه آزادسازی فلسطین و قدس دست خواهیم یافت.