گناباد- مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نه تنها یک تکلیف دینی، بلکه وظیفه ای انسانی است.

حجت الاسلام رضا مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این وعده حتمی پروردگار است که مومنین در صحنه نبرد با باطل تنها نیستند و از امداد های غیبی الهی بهره مند هستند و بدیهی است که منظور از یاری خداوند،یاری ولی و دین اوست.

وی افزود: در عصر جدید، انتخابات مظهر یاری خداوند است که در پرتو آن دشمن مایوس و ناامید و دوستان امیدوار و ثابت قدم به ادامه عهدی که با امامشان بسته اند می شوند.

مدیر حوزه علمیه گناباد خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در این شرایط حساس نه تنها یک شعار وتکلیف دینی، بلکه وظیفه ای انسانی است که در آن آرمان های بزرگ انسان ساز اسلام یعنی عبودیت و عدالت گستری و کرامت انسانی جست و جو می شود.اگر مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح برسد الگویی شکل خواهد گرفت که نتیجه اش به فضل خداوند عزت و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات در ایران تصریح کرد : در بعد تبلیغی، طلاب حوزه و مسئولین به صورت خود جوش با حضور در سطح شهر و روستا سعی در بصیرت افزایی و روشن گری دارند و در بعد فرهنگی و سیاسی با برگزاری کرسی آزاد اندیشی زمینه ای را برای رشد عقلانی فراهم کرده اند.

مدنی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تحت مدیریت مقام معظم رهبری و بصیرت همگانی تبدیل به ملتی شویم که اگوی مقاومت و پیشرفت برای جهانیان باشد.