بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ضمن تمجید از عملکرد تیم پارس جنوبی جم، گفت: این مسابقه بدترین بازی پیکان در دو سال اخیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی جمعه شب در پایان مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای مسابقه و بر اثر هیجان بالای بازی، دو گل دریافت کردیم و دقایقی بعد هم تیم پارس جنوبی گل سوم را زد.

وی اضافه کرد: این دو گل ابتدای بازی شیرازه تیم ما را به هم ریخت و تا پایان بازی هم نتوانستیم آنگونه که شایسته است به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: این بدترین بازی تیم ما بود که در دو سال اخیر انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه لیگ جبران کنیم.

وی با رد شایعاتی مبنی بر صحبت خود با داور یا ناظر داوری مسابقه تصریح کرد: به هیچ وجه از این اخلاق‌ها ندارم.

جلالی ضمن تقدیر از میزبانی جم از این مسابقه، افزود: در ابتدا به ما قول دادند که مهمانسرا برای حضور پیکان فراهم است ولی بعدا گفتند که این مهمان‌سرا پر است و من هم مصاحبه کردم که خوشبختانه شرایط خوبی برای میزبانی از تیم ما در جم فراهم شد.

وی گفت: تیم پارس جنوبی جم تیم بسیار خوبی نشان داد و با تداوم این روند می‌تواند حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر،  دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران از ساعت ۲۱ جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که پارس جنوبی جم با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.