یاسوج- تعدادی از آزادگان استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه  در نشست دیدار با آزادگان گفت: آزادگان زیبایی های جبهه های خودی و زشتی های  دشمن را دیده اند.

خادمی تصریح کرد: ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ضروری است.

خادمی گفت: کارهای مناسبی در زمینه ایثارگران انجام شده است، اما کاستی های زیادی نیز وجود دارد که باید برطرف شود و اقدامات بیشتری انجام شود.

خادمی تصریح کرد: امید است  بتوانیم هر خدمتی را که در توان باشد به جامعه ایثارگری ارائه دهیم.

استاندار گفت: در دولت یازدهم اقدامات مناسبی در حوزه جامعه ایثارگری انجام شده است و جذب ۴۰۰ نفر از جامعه ایثارگری و شهدا در استان در چهار سال اخیر محقق شده است.

خادمی با اشاره به مشکلات کوی آزادگان یاسوج بیان داشت: بررسی مشکلات این حوزه انجام خواهد شد و در حد توان اقدامات لازم محقق می شود.

استاندار گفت: با وجود مشکلات، کارهای مناسبی بعد از انقلاب در استان انجام شده است و اعتبارات ما نسبت به  استان های مشابه مناسب است.

در ادامه این دیدار سیدمنصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان بیان داشت: ۳۱۷ آزاده در استان وجود دارد و  ۵ نفر از آزادگان استان پس از جنگ مدارج مختلف علمی را طی کرده اند و مدارک دکتری گرفته اند.

موسوی با اشاره به برنامه هایی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان برگزار شد،  تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه های خوبی در سطح استان تدارک دیده شد.

وی افزود: در همین راستا برنامه ریزی های مناسبی انجام شد و در طول یک هفته برنامه هایی اجرا شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان تصریح کرد: برنامه های متعدد رسانه ای نیز در استان محقق شد.

موسوی از برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان در روز جمعه خبر داد.