رقابتهای انتخابی تیم های کاراته دختران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با شناخت نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر این رقابتها امروز سه شنبه با حضور داوران رسمی و مسئولان فدراسیون در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب شدند. 

در رده سنی نوجوانان کاراته و در وزن ۴۷-کیلوگرم، معصومه محسنیان ، در وزن ۵۴ – کیلوگرم، صدیقه صادقی، در وزن ۵۴ + کیلوگرم زهرا یعقوبیان هر سه از مازندران با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند. الهه عطایی از گیلان،سیده سوده خلیلی از کیش و مهسا رضایی از مازندران به عنوان نفرات دوم به اردو دعوت شدند. 

در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم، لیلا برجعلی از قزوین، در وزن ۵۹- کیلوگرم نگین آلتونی از ایلام ،در وزن ۵۹+کیلوگرم مینا یوسفی از تهران مسافر مسابقات جهانی شدند. بهناز بتویی و مبینا حیدری هر دو از تهران و سیتا محمدی از مازندران نیز به اردو دعوت شدند. ضمن اینکه پیکارهای انتخابی وزن ۵۳- کیلوگرم،به دلیل مصدومیت فاطمه سعادتی به هفته آینده موکول شد.

در رقابتهای انتخابی رده سنی زیر ۲۱ سال، سارا بهمن یار در وزن ۵۰- کیلوگرم و آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم هر دو از گیلان، ملیکا احدی در وزن ۶۱- کیلوگرم و شقایق واحدی و شبنم واحدی به ترتیب در اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم هر دو  از تهران به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب معرفی شدند. 

فائزه چیذری، فاطمه زهرا خلیلی، فاطمه عباسی، فرزانه جعفرپور و شنه کاظمی هم به عنوان نفرات ذخیره جواز حضور در اردو را بدست آوردند. 

رقابتهای کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان ۴ لغایت ۷ آبان ماه در اسپانیا برگزار خواهد شد.