یاسوج- مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار مخزن با حجم ۱۵۰۰ متر مکعب در شهرستان دنا نصب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسره ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت ۱۰ کیلومتر خط انتقال، دو  کیلومتر شبکه توزیع  و بهسازی یک چشمه انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت نصب یک دستگاه الکترولیز نیز انجام شد، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان کهگیلویه نیز  ۹.۸ کیلومتر خط انتقال و چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک مخزن با حجم ۵۰ مترمکعب نیز نصب شد.

پاسره اظهار داشت: همچنین در این مدت یک دستگاه الکترولیز نیز نصب شد و در بهمئی نیز هشت کیلومتر خط انتقال اجرا شد.

وی افزود: در این شهرستان چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک عدد مخزن نیز با حجم ۵۰ متر مکعب نصب شد.

پاسره تصریح کرد: در  شهرستان چرام نیز ۶.۵ کیلومتر خط انتقال اجرا و دوعدد مخزن نیز با حجم  ۸۰۰ متر مکعب نصب شد.

وی نصب یک عدد دستگاه الکترولیز در شهرستان لنده و اجرای ۵.۵ کیلومتر خط انتقال و ۴.۵ کیلومتر شبکه توزیع و حفر یک حلقه چاه را از دیگر برنامه های اجرا شده در شش ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

پاسره افزود: همچنین از دیگر اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سالجاری اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال، نصب چهار عدد مخزن با حجم ۱۸۰۰ متر مکعب و حفر یک حلقه چاه و نصب یک دستگاه الکترولیز در گچساران است.

وی اجرای پنج کیلومتر خط انتقال، نصب یک مخزن با حجم ۱۰۰ متر مکعب و حفر یک حلقه چاه و نصب یک دستگاه الکترولیز در باشت را از دیگر برنامه های عنوان شده در این مدت عنوان کرد.